Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 17. maj 2012, 14:10

! C:\Users\SenZer\Downloads\Intel_82579V_Gigabit_Network_Connection_Driver (1).rar: CRC failed in Intel 82579V Gigabit Network Connection Driver\PRO1000\Winx64\NDIS61\e1y60x64.sys. The file is corrupt
! C:\Users\SenZer\Downloads\Intel_82579V_Gigabit_Network_Connection_Driver (1).rar: Unexpected end of archive

Jeg har prøvet at genstarte nu.

Jeg får dog en mappe med 42,8mb fylder den det når den er pakket ud eller er det også 70,50mb den skulle fylde?

22

torsdag, 17. maj 2012, 14:26

! C:\Users\SenZer\Downloads\Intel_82579V_Gigabit_Network_Connection_Driver (1).rar: CRC failed in Intel 82579V Gigabit Network Connection Driver\PRO1000\Winx64\NDIS61\e1y60x64.sys. The file is corrupt
! C:\Users\SenZer\Downloads\Intel_82579V_Gigabit_Network_Connection_Driver (1).rar: Unexpected end of archive

Jeg har prøvet at genstarte nu.

Jeg får dog en mappe med 42,8mb fylder den det når den er pakket ud eller er det også 70,50mb den skulle fylde?

har fået testet 7z filen på 2 andre computere i europa ingen problemer der, de køre 32bit og 64bit Windows 7.
7-zip på 64bit og winrar 32bit)

så ved ik lige hva der går gal for dig, da der ingen fejl er, du ska bare sikker dig at din fil fylder det den skal.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "puma99dk|" (17.05.2012, 14:42)

23

torsdag, 17. maj 2012, 18:06

Det er da underligt at det ikke vil virke :S

24

torsdag, 17. maj 2012, 18:32

tjek i din browser ved flere browsere fint ka fejle i download og så folk siger det sker aldrig jo det gør og har fået testet både 7z og rar filen af flere personer online og de har ik problemer så må være din pc som har et problem SenZer.

men prøv WinRar 4.20 Beta 2 el. 7-Zip blevet testet med de 2 programmer.

25

torsdag, 17. maj 2012, 19:05

Ja det er helt sikkert her problemet er :) jeg prøver lige den beta version :)

26

torsdag, 17. maj 2012, 19:15

så har jeg endelig fået pakket den ud. goggle crome kunne ikke finde ud af det. Men hvilken skal jeg vælge?
pro 100/pro1000 eller proxgb. :)

Edit. lige meget hvad jeg gør siger den bare at den ikke kan installere driveren fordi den ikke kan starte.
Jeg opgiver det her pis og køber et andet netkort. Også får msi en pæn mail at de må til at tag sig sammen med deres skod intel netkort. Og forsjov måske skrive en regning på alt den tid jeg har brugt på det.!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "SenZer" (17.05.2012, 19:26)

27

torsdag, 17. maj 2012, 19:59

lag Windows selv følge den driver du ska bruge, inde i enhedshåndtering.

det jeg gør så finder Windows selv den driver den ska bruge.

puma99dk| har vedhæftet følgende billede:
  • Capture.JPG

28

torsdag, 17. maj 2012, 21:14

Fik du nogensinde afprøvet med en linux live cd? det skal som sagt ikke installeres, så det er en super nem måde at teste på, det burde virke ud af boksen.

Hvis du ikke har prøvet det endnu, så er det også en god ide at prøve at lave en geninstallation af Windows, der kan være noget der.
I samme omgang, så sørg for at alle drivere er opdaterede, dvs. chipset drivere og alt muligt andet (gerne direkte fra producenten, så du er helt sikker på at den er helt opdateret).

Ellers prøv at kontakte MSI, for at høre om de kender til problemet.

Helt sikkert er det i øvrigt at du bør lave nogle grundlæggende tests af computeren inden du går i gang med en RMA, det kan være ting der indirekte får computeren til at opføre sig mærkeligt. Hvis det er en færdigsamlet computer, så kontakt der hvor du har købt computeren.

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

29

fredag, 18. maj 2012, 10:26

SenZer enden du gør noget så prøv det her: http://www.sevenforums.com/tutorials/970…ce-manager.html

sådan jeg gør når jeg installer de fleste af mine drivere så jeg slipper for extra lort,

og hvis det ik skulle virke så gi mig hardware-id på dit netkort så finder jeg noget som skulle virke, men du køre Windows 7 64bit ik?

30

fredag, 18. maj 2012, 10:40

Driveren fylder det samme. men den siger bare at der skete en fejl under installeringen. Hvor den siger enheden vil ikke starte. kode 10 Den siger igen LM når det burde være V. :(

Jeg prøver lige det driver program og ser hvad der sker :)

Jeg har ikke lige prøvet med en Linux cd da jeg ikke lige har en cd på dager. må lige se om jeg kan skaffe en. Det du mener er at der er driver på cden som der burde virke?

Jeg har lige slettet windows og lagt det ind igen. Men det er self det samme.

Jeg har snakket med msi. Det som de "amatøre" kunne sige var hent de nyeste drive. Eller send det ind. Hvor jeg så tænker hvis det er en driver fejl hvad hjælper det så. og for det andet. Jeg nægter at skulle pille det hele ud igen især når der nu er Diablo3 tænkt hvis jeg skal vente i flere uger.

Shg har sagt til mig at hvis jeg havde prøvet det som de havde sagt så skulle jeg bare komme ind med den. Men igen. vente tiden er bare for langtid.

Det er fanme super lækkert at der er nogen der bruger deres tid på at hjælpe. Det skal i sku have mange tak for det :rules:

31

fredag, 18. maj 2012, 10:57

Citeret

SenZer enden du gør noget så prøv det her: http://www.sevenforums.com/tutorials/970…ce-manager.html
Det smarte program. Der står "select your product line" Hvad er det? jeg synes ikke at skulle kende noget af det der står der.

32

fredag, 18. maj 2012, 11:27

følg den første guide:

når du har trykket på "Gennemse computeren efter driversoftware" alså "Browse my computer for driver software"

og så sikker dig at "Medtag undermapper" er clicket til og så tryk "Gennemse..." alså "Browse..."

så finder du den udpakkede Intel mappe fra min driver 7z/rar fil og trykker "OK" og så næste så skulle den gerne selv finde den driver Windows ska bruge sådan installer jeg mit netkort efter re-installation af Windows.

Bemærk guiden online er engelsk og du køre dansk så det ska jo lige oversætte men det er det samme du ska gøre.

33

fredag, 18. maj 2012, 20:05

Jeg må lige prøve de ting :) jeg er dog ikke rigtig hjemme i weekenden så bliver nok lige søndag :)

34

fredag, 18. maj 2012, 20:51

Jeg må lige prøve de ting :) jeg er dog ikke rigtig hjemme i weekenden så bliver nok lige søndag :)

så håber jeg det virker skulle det da gerne, når jeg ved det ik kun er gal med Asus' driver men os Intel's egen du henter fra deres side.

det er ik noget som tager langtid at teste bare du har små 5min afhængelig af hvor hurtig din maskine start ;)

35

fredag, 18. maj 2012, 21:59

Jeg har ikke lige prøvet med en Linux cd da jeg ikke lige har en cd på dager. må lige se om jeg kan skaffe en. Det du mener er at der er driver på cden som der burde virke?

Linux er sådan indrettet at alle drivere osv. burde være inkluderet på forhånd, så det er bare at køre live cden og se om du kan komme på nettet, via den medfølgende browser.

Du behøver i øvrigt ikke nogen CD, der skulle gerne være en guide på ubuntus hjemmeside, hvor du kan finde en måde at overføre cd image filen til en USb nøgle, som du så kan køre live cden fra :thumbup:

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

Seneste tests og artikler

8

MSi Twin Frozr GTX 970 Gaming 4G

Så kom dagen altså, som jeg er
Læs Mere

0

Func HS-260 Gaming Headset

Tweak.dk tager i dag pulsen på
Læs Mere

0

Corsair Graphite 780T Full Tower

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere

0

CM Storm Resonar In-ear Gaming Headset

Hvis du tilbringer megen af di
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny GeForce 344.11 WHQL driver

Sammen med lanceringen af de n
Læs Mere

0

NVIDIA stopper med tre GeForce 7xxx grafikkort

I forbindelse med lanceringen
Læs Mere

0

Biografpremierer i uge 38

Så er det igen blevet tid til,
Læs Mere

0

Need for Speed Rivals Complete Edition annonceret

EA har annonceret Need for Spe
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.