Bios core 2 dual

  • okay landet ligger sådan jeg var heldig og finde en ældre maskine med en scoket 775 LGA, der sad en P4 Cpu

    og havde en core 2 duo til og ligge og ville smide den i og den passer sammen med bundkortet ¨¨


    problemet ligger i når jeg starter den op siger den CPU UCODE ERROR


    Hvor i jeg tænkte jeg updatere bare min bios og det skulle virke men !


    Hvor den ene bios update giver min e8400 kun 1.5 Ghz selv om den er på 3.0 GHz ?


    og hvis jeg tager den nyste bios update siger den bare det sammen men cpu Ucode error


    Der er et hav af valg bios updates til kortet men ved ikke hvad for en jeg skal bruge, og om der er nogen der kan hjælpe mig,


    Bundkortet er et ASUS P5LD2 og der står den er core duo ready, men under selve biosene er der et link til hvad der understøtter dem, men kan ikke gå ind på dem, så ville høre om der nogen der kan hjælpe mig


    På forhånd regtig mange tak:=!


    her er link til bundkortet og biosne http://www.asus.com/Motherboar…ocket_775/P5LD2/#download

  • Problemet er din e8400 er 1333 Mhz FSB Cpu, og bundkortet kun understøtter 1066/800/533...


    Derfor får du fejl. Bundkortet er ike kompatibelt med Cpu.

    nå jamen så er der ikke så meget og gøre ved det :(! pokkers men tak for det hurtige svar:)