Trådløst headset.

  • Hey.


    Står og mangler et headset.


    Denne gang har jeg besluttet mig for at det skal være trådløst.


    Der er dog nogle Krav som jeg har stillet til det nye headset. ;)



    1: først og fremmest god og "sprød" lyd.


    2: Skal bruges til gaming.


    3: der skal være en god mic så man kan kommunikere med sine venner, uden for meget "støj" og skrætten.


    4: det skal HELST være trådløst. + der skal ikke være delay på det. (Det skal levere lyden ligeså hurtigt som et headset med ledning.



    BUDGET! 0-2000 Kr. ;)


    Mvh. Sticky :D

  • Hvis du skal have fuldstændig sprød lyd uden at udefrakommende signaler risikere
    at skabe støj osv skal du finde et headset der bruger 5,8 GHz båndet.


    De fleste lige nu bruger 2,4 GHz, og det er der virkeligt meget andet trådløst elektronik
    der også gør.

  • Jeg har selv det Logitech. Og kender mange som har det. alle er glade for det. Jeg kan gå rundt i hele min lejlighed og snakke med venner. Lige pludselig er det ikke så ensomt at skide mere. ;)


    Jeg synes nu lyden er god. og Micén er det bedste jeg har prøvet. Ingen støj når os med de samme headsæt snakker sammen. og det lyder helt klart.


    Lad mig bare sige det sådan. Jeg var meget imod trådløs. Men jeg må sige at jeg ALDRIG skal have et headsæt med ledning igen.


    Bubbi. Det du tænker på er at når mange andre ting er på 2,4ghz så kan det gå ind og lave støj? Jeg var til et lan. Hvor der nok var 4-6 mennesker der havde det samme Logitech som mig. og der var ingen som havde problemer af hvad jeg hørte.


    Men ingen ko uden is. Der er da også nogen ting som jeg finder lidt minus.


    Jeg synes ikke de sad lige så godt som mine Sennheiser Der er lige lidt bløder puder. Dog ikke meget.


    Tænd knapper kan drille lidt når man har store finder. Jeg kan nemt leve med det. Også self at man skal lade det op :boxing: Man har nok ca 10 timer når det er ladet helt op. Kommer self an på hvad man laver. Men hvis man bare husker at sætte stikket inden man slukker computeren. så er det ingen problem for mig. Ellers kan det bare lades op mens du spiller.

  • Snakker ikke om hvis man sidder flere med samme headset..
    Men hvis man bor et sted med mange forskellige WiFi netværk der alle bruger 2,4GHz båndet, og fx. har mus, tastatur osv osv
    der også bruger 2,4GHz bådet, kan der være en risiko for at der kan opleves støj i form af klik og pops i lyden.

  • Ah okay. Jeg synes ikke at have oplevet det. Det gjorde jeg dog med mit gamle headsæt med ledning. Jeg kunne høre når jeg brugte min scroll rulle på musen. Men stadig hvis man er i et lokale hvor flere har trådløse. Så skulle man jo også kunne høre det. Jeg snakket faktisk med en Ultra nørdt inde for alt med teknink. især radio. Hvad han sagde var headsættet efter de data virkelig godt.

  • De ser da meget behalige ud. Men 2 ting jeg lige tænker over. er om man skal havde den fjernbetjening med for at skrue up og ned for lyden. Og om man ikke kan fjerne den mic?


    Men de ser eller rigtig lækker. :crazyeyes: