Headset virker ikke ?

  • Hejsa derude. Lad mig starte med at sige at mit Razer headset's mikrofon stoppede med at virke for omkring 2 måneder siden, jeg gik op og byttede det og troede at alt var i orden indtil at det headset så også stoppede med at virke...lidt i tvivl gik jeg op og fik byttet det til et nyt (Creative Fatal1ty) men jeg var ret sikker på at det var computeren den var gal med den her gang (fordi at de andre har altid virket i en periode) til min skuffelse, men ikke store overraskelse fandt jeg ud af at det ikke virkede (testede over skype) jeg ved ikke hvor jeg installerer drivere da der ikke fulgte nogen CD med og jeg er egentlig lidt en noob når det kommer til sådan noget som det her. Men jeg bruger min mikrofon voldsomt meget og jeg nægter at tro at det ikke kan løses,


    alt hjælp er modtaget, hav en god fredag derude =)

  • ja det er kun mikrofonen der ikke virker, og jeg har ikke USB versionen (opdagede jeg først efter jeg havde installeret driveren) og kan ikke rigtig finde den anden, måske er det fordi jeg er træt

  • har lige været oppe og bytte det til at steelseries 4H mikrofonen virker heller ikke, er der nogen der kan hjælpe mig ? har virkelig brug for den

  • Prøv lige at højreklik på lydikonet nede i højre hjørne og så vælg "recording devices" og se om du ikke er kommet til at mute dit mikrofon jack.


    /ask