Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

Lasweeking

Gæst

1

fredag, 27. april 2012, 20:26

Hejsa derude. Lad mig starte med at sige at mit Razer headset's mikrofon stoppede med at virke for omkring 2 måneder siden, jeg gik op og byttede det og troede at alt var i orden indtil at det headset så også stoppede med at virke...lidt i tvivl gik jeg op og fik byttet det til et nyt (Creative Fatal1ty) men jeg var ret sikker på at det var computeren den var gal med den her gang (fordi at de andre har altid virket i en periode) til min skuffelse, men ikke store overraskelse fandt jeg ud af at det ikke virkede (testede over skype) jeg ved ikke hvor jeg installerer drivere da der ikke fulgte nogen CD med og jeg er egentlig lidt en noob når det kommer til sådan noget som det her. Men jeg bruger min mikrofon voldsomt meget og jeg nægter at tro at det ikke kan løses,

alt hjælp er modtaget, hav en god fredag derude =)

2

lørdag, 28. april 2012, 01:40

Skal lige være sikker, er det kun mic der ikke virker?

Kan heller ikke forstå om du har fået installeret driveren, men den kan i hvertfald hentes her. http://support.creative.com/Products/Pro…Headset+HS-1000

Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70

lasweeking

Gæst

3

lørdag, 28. april 2012, 02:58

ja det er kun mikrofonen der ikke virker, og jeg har ikke USB versionen (opdagede jeg først efter jeg havde installeret driveren) og kan ikke rigtig finde den anden, måske er det fordi jeg er træt

lasweeking

Gæst

4

lørdag, 28. april 2012, 15:46

har lige været oppe og bytte det til at steelseries 4H mikrofonen virker heller ikke, er der nogen der kan hjælpe mig ? har virkelig brug for den

5

lørdag, 28. april 2012, 16:49

Prøv lige at højreklik på lydikonet nede i højre hjørne og så vælg "recording devices" og se om du ikke er kommet til at mute dit mikrofon jack.

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

Tilsvarende tråde

Benyttede tags

headset

Seneste tests og artikler

0

Razer Deathadder Chroma

For et stykke tid siden teased
Læs Mere

0

Thermaltake Versa H23

Når man hører navnet Thermalta
Læs Mere

0

ASRock X99X Fatal1ty Killer vs. X99 Extreme6

Så er tiden endnu engang komme
Læs Mere

0

Razer Blackwidow Ultimate Chroma

Det er en god tid at være hard
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Seasonic gør klar til at lancerer en Snow Silent 1050W PSU

Der er ingen tvivl om kvalitet
Læs Mere

0

Flere informationer lækket om kommende AMD Carrizo og Carrizo-L

Ser du frem til AMDs kommende
Læs Mere

0

Bioware er på vej med det første patch til Dragon Age: Inquisition

Bioware arbejder allerede på d
Læs Mere

1

Playstation 4 salget runder 14 millioner

Sony fortæller at deres Playst
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.