Overskriften siger det meste. Ville man kunne køre med to HD5970 i den PC, der står i min signatur? Har jo et overclock på CPU, hvilket også skal holdes in mente.
Kan være det her hjælper. Fra amd hjemmeside: 650 Watt or greater power supply one 75W 6-pin and one 150W 8-pin PCI Express® power connectors recommended (850 Watt with two 75W 6-pin and two 150W 8-pin connectors for ATI CrossFireX™ technology in dual mode)
Det kunne da se fedt ud med sådan to kort i maskinen, men så skal jeg vist have både ny PSU og nyt kabinet, for kan ikke have to siddende i mit nuværende
Det var primært for at lege lidt, og de burde snart kunne fås brugt for en 1000-1200kr, hvis man er heldig. Men pengene er vist bedre givet ud andetsteds. Irriterende at jeg ikke kan finde en anden køler til rimelig pris, for så kunne jeg gå i gang med at OC det i stedet
eller tage en af de 500w psuer du sikkert har til at ligge , og fixe en manuel startknap og bare have den sat til det ene gfx......4 huller i toppen af kabinettet til at sætte den udenpå, og 1 større til ledningerne, kan ogsåå nemt laves, men ellers kan selvklæbende velcro sagtens holde psuen....
eller tage en af de 500w psuer du sikkert har til at ligge , og fixe en manuel startknap og bare have den sat til det ene gfx......4 huller i toppen af kabinettet til at sætte den udenpå, og 1 større til ledningerne, kan ogsåå nemt laves, men ellers kan selvklæbende velcro sagtens holde psuen....
[list][*]
[/list]Har godt noget aldrig hørt noget falde så langt ned og lave sådane noget fusk.