Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
tror vi skal vide hvor mange ting du har fra den gamle og eventuelt hvilke ting det er? for sådan noget som cd drev og hdd kan hurtigt spare dig 1000+- og så kan dit gfx altså blive noget bedre
ellers så har 1# samlet noget der er ret billigt og godt til pengende
kan godt gi dig ret i det med rammene men fatter ikke helt hvordan du få det til at hænge sammen at 7770 korte er dårliger end 6850 gir ikke rigtig mening set ud fra specs
Tak til folk indtil videre, kan sige at dvd/cd/br-drev ikke er nødvendigt, og at jeg har en hdd siddende i mit gamle pc der vil kunne gå an til at starte med, og så bare købe en næste lønning Så kom endelig medflere forslag Skal forresten siges at jeg desværre er lidt af en Intel-mand, så det er et stort plus!
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Triple1.6" (20.04.2012, 13:23)
Snakker du en maskine, som skal bruges til mest gaming, så kan du rolig spare de flere penge og tage en I2500K i stedet for. Ydelsen i gaming mellem I2500k og I2700K er næsten ens, når først du begynder at skrue på I2500K.
Du skal have fat i et bedre GFX, den du har fundet holder ikke og du vil bare blive utilfreds med din spil oplevelse.
Snakker du en maskine, som skal bruges til mest gaming, så kan du rolig spare de flere penge og tage en I2500K i stedet for. Ydelsen i gaming mellem I2500k og I2700K er næsten ens, når først du begynder at skrue på I2500K.
Du skal have fat i et bedre GFX, den du har fundet holder ikke og du vil bare blive utilfreds med din spil oplevelse.
Resten ser rigtig fint ud .
Mvh
Sam
Det var lige det jeg mente at have læst så tak
Har så et followup - 2500k vs 2550k er den det ekstra værd? Og hvilket GFX ville du personligt anbefale?
Takker mange gange, går sku lidt over budget så og smider det i, så må jeg leve af pasta nogen tid - har alligevel ikke tid til mad når jeg igen kan game BF3
Så for at genoplive den tråd her en sidste gang, regner med at bestille det hele fra Caseking og spare et par hundrede, men er der nogle her på Tweak der kender lignende sider hvor jeg kan spare endnu mere?