Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 19. april 2012, 17:38

Hey folks,

Har netop købt en bunke nye dele til min computer i dag - deriblandt en OCZ Vertex 3 SSD HDD.
Problemet er at jeg ikke kan installere windows på drevet, da den spørger efter drivere under installationen?

Drevet er partioneret og formateret (samt gjort aktivt), og det fungerer fint i min gamle windows installation.
Er der noget jeg har overset her?

Mvh Casper og på forhånd tak.

2

torsdag, 19. april 2012, 20:39

du har husket at sætte controlleren til AHCI i bios enden du installer Windows ik?

fordi hvis den er sat til RAID kan jeg godt forstå den spørger efter den driver.

3

fredag, 20. april 2012, 20:29

2600k,H60,Asrock Z68 Extreme3 Gen3,
4GB G.Skill CL6 Ripjaws X,M4 64GB Force Series 3 120GB,amd7970,ax850,silverstone Fortress ll

4

søndag, 22. april 2012, 03:17

installere du fra USB ???. har lige haft samme problem fra omkring 2 timer siden....
Her er hvad jeg gjorde.

Kræver du har windows som en Disk image file (ISO)

Download WinToFlash. og deamontool

Mount din windows iso fil med Deamontool

start WinToFlash. lav en ny bootable USB du kan installer fra.

Gider ikke til at forklare hvad problemet er. men det vil helt sikkert løse det.

5

søndag, 22. april 2012, 08:10

Du tåger da vist en smule Dopess. Det eneste der kræves ved at installere fra USB er at USB stikket er gjort bootable. Derefter kan du bare smide filerne fra din Windows skive over på stikket som det behager dig.

6

søndag, 22. april 2012, 08:30

Du tåger da vist en smule Dopess. Det eneste der kræves ved at installere fra USB er at USB stikket er gjort bootable. Derefter kan du bare smide filerne fra din Windows skive over på stikket som det behager dig.

:9xo

Mvh
Sam

AMD FX-8120 CPU, MSI 990FXA-GD65, Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,G.Skill 2x4GB Sniper pc-14900/1866Mhz ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Samsung 830 128GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, Cougar CM700W PSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, win 8.1 64 bit.

7

søndag, 22. april 2012, 20:58

der er vist nogle der ikke fatter en skid. Når den beder om drivers er det PGA det USB image der ligger på USB sticket er korrupted. men det i jo alt om. derfor i poster sådan nogle tåbelige kommentar. bliv nu lige MS partner og så kom tilbage når i ved hvad fanden i snakker om.

8

mandag, 23. april 2012, 01:36

der er vist nogle der ikke fatter en skid. Når den beder om drivers er det PGA det USB image der ligger på USB sticket er korrupted. men det i jo alt om. derfor i poster sådan nogle tåbelige kommentar. bliv nu lige MS partner og så kom tilbage når i ved hvad fanden i snakker om.

Hvad med om du lige skifter tonen "ven". Du startede selv emnet installation fra USB stik - og der er det fuldstændig ligemeget om du bruger et stegetermometer, et usb stik eller en fysisk CD som installationsmedie. Såfremt at disken er formateret så at der kan bootes fra den, og at du ikke smækker den i en USB3 port. Og image? Hvad helvede snakker du nu om? Man ligger ikke et image over på et usb stik - man kopierer roden af en iso/cd over på stikket. :thumbdown:

MS Partner? Ah ja. De der læs selv kurser der ikke kan bruges til en pind i den virkelige verden. Tak vi har krydset stier. :rolleyes:

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Maximus VII Impact

Det er ved at være noget tid s
Læs Mere

0

Logitech x300 Bluetooth højttaler

Musik på farten kender vi alle
Læs Mere

1

Seasonic Platinum 1050W

Seasonic er en stor spiller på
Læs Mere

0

Gamdias Nyx Gaming Mat

Når man gamer, er det vigtigt
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Artikel: Sådan sikrer du dig mod MobilePay svindel

Hvis du har fulgt med i nyhede
Læs Mere

0

MSI brygger på en bærbar med mekanisk tastatur

MSI GT80 Titan, er i følge man
Læs Mere

0

MSI frigiver X99S MPower bundkort til folket

MSI er kommet med to sprit nye
Læs Mere

0

HP Sprout siger nej tak til mus og tastatur

Lad en projektor gøre jobbe fo
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.