Trådløst internet virker ikke efter Norton update

  • Hey Hey Tweakers


    Min kære far står i den situation, at hans trådløse forbindelse ikke vil forbinde efter at han har opdateret sit Norton Antivirus. Det hele er forbundet således, at der er købt et USB-Trådløst netværkskort til hans stationære pc, som så fanger signalet fra Yousee. Kortet er et Netgear WNA3100


    Forbindelsen virker fint på hans bærbar, også selvom han sidder lige ved siden af den stationære.


    Det eneste jeg umiddelbart selv kan komme i tanke om, er at Norton har været inde og blocke noget, men da jeg befinder mig i italien, har jeg lidt svært ved at rode med det selv.


    Nogen der har haft samme oplevelse, eller muligvis har svar på tiltale?


    På forhånd tak!

  • lad vær med at bruge norton burg Microsoft Security Essentials i stedet for.
    Hvorfor spørg du sikkert her er nogle grunde.
    1. Det ligger stille i baggrunden uden at forstyre
    2. det spørg dig før det blocker noget
    3. har ikke haft en virus i over 2 år nu

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Hvis du er nede i Italien uden at kunne tilgå hans maskine selv så er der nok ikke mange andre løsninger end at prøve at få farmand til at uinstallere Norton og se om det hjælper - og så få fikset det på længere sigt efter du er kommet hjem. ^^

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |