Nyt kabinet samt ny cpu køler

  • Skal du overclock din cpu og hvis du skal hvor meget ?
    Vil helt klart foreslår dig at købe vandkøling da det er der hvor du får de laveste temps og hvis du på et sener tidspunkt vil overclock så er der igen problemer der
    Med hensyn til kabinettet så skulle du tag et kabinet fra Cooler master haf serie
    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=632122


    Og hvis du har et eller andet imod cooler masters haf serie så tag det her fra Fractal
    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=648538

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • jesper101996


    Jeg har ikke noget imod nogen producenter af kabinetter :)


    Men det kabinet jeg skal bruge skal være et Medi tower, og det fra fractel for stort :(


    Men det Corsair 550D er noget skrammel eller hvad?:)


    Men jeg regner med skulle OC min cpu lidt :) Men ved ikke hvor meget.

  • Lækkert nok :D hvad er grunden til, at du vil sælge dit kabinet og cpu køler?
    Men hvad er en ca. pris? ;)

    Tja, da jeg skulle købe, kunne jeg ikke få den opdaterede P280. Det kan jeg så nu, så jeg har et på vej sammen med en Corsair H100.
    Formoder det vil kunne indbringe 6-700 for begge dele uden fragt.
    Jeg kender ikke 550D, men har kun hørt godt om det. 650D larmer seriøst for meget :devil:

  • P280

    Maverick


    Det lyder som en meget fair pris :)


    Det er da et big ass kabinet det Antec P280 :P


    hehe okay :P Har aldrig været så vild med det Corsair 650D!
    Har selv et Corsair 800D! og jeg synes det er for stort i landskabet! :P Plus at det er MEGET besværligt at fragte til lan :(

  • Hvis man vil have en lydløst computer. Så skal men IKKE vælge
    cooler masters haf. Jeg har dog en ældre model. Men magen til lort skal man lede længe efter. Jeg har haft så mange problemer med larm fra Harddiske fordi de ikke kan finde ud af at lave holder. Og da der er huller over alt til kæmpe blæser så er der ikke noget til at holde lyden ude.



    Du må gerne købe mit hvis du virkelig gerne ville have det. :thumbsup:


    Og lige husk at ikke alle kabinetter kan havde den Corsair H100. Du vil nok have det nemmer ved at vælge en H80

  • Hvis man vil have en lydløst computer. Så skal men IKKE vælge
    cooler masters haf. Jeg har dog en ældre model. Men magen til lort skal man lede længe efter. Jeg har haft så mange problemer med larm fra Harddiske fordi de ikke kan finde ud af at lave holder. Og da der er huller over alt til kæmpe blæser så er der ikke noget til at holde lyden ude.

    Du må gerne købe mit hvis du virkelig gerne ville have det.


    Hehe udfra hvad du selv siger om det, så springer jeg måske lidt fra haha :D



    Men der er ingen, som kender til et Corsair 550D?:D

  • kabinettet ser godt ud, ud fra hvad jeg har set på nettet men hvis jeg var dig vil jeg vælge HAF serien fra Cooler master

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • mine grunde til at jeg ville vælge cooler master haf er at de har fået et godt omdømme blandt hardware/gaming folk
    og at de har plads til mange køler samtidigt med at de skulle have et af de bedste airflow og kender flere der har deres mid tower og de siger at de ser mega nice ud og at de køler perfekt har selv en af cooler master elite serie og er også mega glad for den så derfor kan jeg ikke andet end gode
    ting om dem.
    prøv selv af tag et kig
    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=632128


    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=461645#extra


    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=604766

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Ja Jesper. Men manden vil gerne have en lydløst og der er HAF altså ikke særlig god.


    Udover det er det et must at købe noget til at styre de blæser med for ellers larmer det helt vildt. Jeg brugte sindsyg langtid på at få det til at ikke larme. Jeg har smidt flere harddiske ud fordi de satte lyde ud i hele kabinettet.


    Dog vil jeg også sige at det er fint nok, nu. Men stadig træls med så mange problemer.

  • nå ja have lige glemt hvad du skrev i dit topic (sorry)
    Men så slemt er det heller synes jeg, det er da ikke noget man ikke kan gøre noget men du har ret hvis man vil had et silent kabinet s er det nok ikke det foretrukne kabinet

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB