Razer Naga Hex Problem

  • Hi, Jeg har lige købt mig en Razer Naga Hex... og efter jeg installerede den med deres software eller uden. Kan min Computer ikke start op mere... men fra kobler jeg musen kan den godt ?... søger lidt hjælp her... ikke meget hjælp hos razer selv. takker


    min pc info


    Gigabite X58A-UD3R
    Intel i7 930 2,8 ghz
    kingston 24 gb ram 1600 mhz
    Ati HD 6970

  • Jeg var lige inde og læse specs på den mus, og den er lidt forskellig fra de "normale" razor mus.


    razor


    Software som følger med til den, har du installeret den ?, altså synapse 2.0 ?


    Efter hvad jeg lige har kunnet skimme mig til, så burde synapse, sørge for både at finde den rigtige driver og opdatere din firmware til musen hvilket godt kan tage lidt tid, siden denne nye opsætning med cloud computing som denne mus gør brug af.


    Jeg ville sætte den til maskinen, så gå en tur på en ½ times tid, så se om ikke der er downloaded nogle nye filer til den som du så skal installere, altså både drivere og firmware.


    Husk lige at give adgang gennem din firewall hvis du sidder bag sådan en fætter, så synase har fri adgang til din hardware(mus), så den både kan sende og modtage oplysninger gennem din firewall.
    Gør du ikke det, så kan du komme ud for at både din firewall nægter adgang og dit antivirus opfatter lytningen på porten som en virus, og vil enten forsøge at slette den eller sætte den i karantæne, så det skal du lige være obs på.


    Det er ellers en fin og advanceret mus, som du har købt der og jeg håber du får den til at køre efter hensigten.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.