Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 13. april 2012, 12:41

Hvordan laver man en NAS server ud af en alm. computer?

Hvad kræver det? Jeg vil gerne at folk kan logge på den, eller hvad man siger. At der er en mappe eller et UI via web management.

Men har aldrig rodet med det og er på rimelig bar bund.

Hvis nu man sir jeg har en computer sat til samme netværk. Kan jeg dele nogle mappe over web management og få et flot UI samtidig med?

2

fredag, 13. april 2012, 12:56

her er en Nas server jeg har sat sammen
http://www.komplett.dk/k/shoplist.aspx?m…14-CAC66FBEBED6

Eller her er noget hvis du ikke gider at samle en
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=659793

Hardware: AMD FX-8320 3,5ghz | Asus Sabertooth 990FX | Gigabyte 780 Windforce OC | Noctua NH-U12P SE2 | Samsung 830 128G | Seagate 500Gb 7200Rpm | Fractal Design Define R4 | Cooler Master GX 750W | Noctua NF12 | Creative Sound Blaster Z Patriot Viper 3 16gb.
Gaming Gear: Logitech g710 + | Sennheiser PC350SE | Steelseries Rival | LG IPS23L-BN ' 5ms | Philips Brillians 144hz

3

lørdag, 14. april 2012, 23:11

hvis det er nogle hardware dele du allerede har liggende, så er det jo reelt ikke andet end at installere boksen og så sætte de shares op med data du vil dele.

Ved ikke om du havde andre services den skulle køre i tankerne?

Seneste tests og artikler

4

AMD A10-7800 Kaveri APU

For ikke så længe siden anmeld
Læs Mere

48

Stor AMD og PowerColor Mantle Konkurrence

Tweak.dk udlodder i samarbejde
Læs Mere

0

Corsair Voyager Air 2

For noget tid siden testede vi
Læs Mere

0

Enermax Aeolus Vegas laptopkøler

Sidder du og læser denne test
Læs Mere
Seneste nyheder

48

AMD og PowerColor Mantle Konkurrence

Tweak.dk udlodder i samarbejde
Læs Mere

0

Ny Cooler Master V Semi-Modular 750W strømforsyning

Cooler Master er klar meden ny
Læs Mere

1

Shadow Warrior You have Got Wang Trailer

Spillet Shadow Warrior er et r
Læs Mere

0

AMD er klar med tre nye Kaveri APU chip

AMD er i dag kommet med tre sp
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.