Ja så skete det endelig at jeg fik bestilt lidt dele hjem til opgradering af min computer efter at have brugt en masse tid på at læse lidt research af div dele. Og det blev til flg
Gtx550 har meget lidt båndbredde på hukommelsen, så jeg ville gå efter et større enkeltkort end to af dem i SLI. Tror du vil blive skuffet over deres ydelse.
altså jeg så et review hvor 550ti scalede bedre/lige så godt som et par 560ti så ville våge at påstå de ville smadre et enkelt 7850/550ti ret grundigt. det var vidst bare et hurtigt search på youtube kan ikke huske det præcist.
Efter hvad jeg har set så har to 550ti kun lige power nok til at komme over niveauet på et enkelt GTX560ti i højere opløsninger (fra full HD og opefter). Kan være jeg er misinformeret
Personligt ville jeg nok også gå en model højere op og tage HD7870 eller HD7950 i stedet og så kigge på noget Crossfire med dem senere hen.
er enig i at et kraftig grafikkort ville være at foretrække og senere sli/xfire! men hvis du er lidt på et budget eller du ikke har behov for ultimativ performance er 2 550ti ganske kraftige og hvis du er ikke er på højere opløsninger end full hd burde de klare sig anstændigt
men det er jo kun dig der kan vurdere!
det tror jeg ikke du skal regne med at boxkøleren kan klare men har aldrig prøvet, den vil uanset hvad blive meget varm, hvis ikke også alt for varm, syns generelt ikke boxkøleren er særlig god og den larmer også rimeligt meget.
Ja så er den samlet. Men jeg syntes ikke jeg kan få den stabil ved OC Så lige pt kører den ved stock hastighed. Hvor den faktisk kører rigtig godt. Men jeg tror nok at jeg rykker den over i mit Antec perfomance 11 inden for den nærmeste fremtid. For den bliver alt for varm i mit nye coolermaster cm 430.