Razer naga epic varme

  • Hej.
    Jeg overvejer at købe en naga epic, men jeg er ldit i tvil pga. jeg har prøvet en normal naga (molten edition)... og jeg synes number buttons bliver meget varme, når lyset er sat til. Så jeg ville lige høre om der er nogen der har en naga epic, som kan fortælle mig om den også bliver meget varm, eller om det er bedre.
    Jeg kender en som har star wars udgaven, og han siger den ikke bliver varm... men det er jo ikek helt samme mus :P

  • For satan folk skal virklig til at lære at bruge google..
    Nu er du heldig jeg gider hjælpe...
    http://forums.riftgame.com/rif…erience-razer-naga-3.html værsgo ja den bliver varm og hvis ikke den skal blive varm sluk lyset i den.


    Alt dette bare ved at søge på "razer naga heats up" og tage 1. link!!! Desuden burde diverse reviews fortælle det samme og en god omgang logik ville også have givet dig dit svar.
    Vil du virklig hellere spørge på et forum og vente på svar end at bruge 2 minutter på at søge lidt på google? Jeg er målløs... Virklig folk på internettet bliver ynkligere og ynkligere..

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Prøv lige at slappe af dit forbandede røvhul.


    Jeg har skam søgt på nettet, og jeg har intet svar fundet. for ser du, det er EPIC udgaven jeg søger den info om.... og det du har fundet er IKKE om epic udgaven! LOL
    Det er sku dig der er ynkelig, latterlige nar.


    Og jeg troede ærlig talt det var dette et forum var beregnet til.... få dig et liv din lille lort ;)

  • Mudderkastning på nettet får kun jer begge til at ligne aber :whistling:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • jeg fatter simpelthen ikke hvorfor folk har brug for at hævde sig, ved at få andre folk til at fremstå dovne eller dumme. emilpapis hvis du mener han spørgsmål er så dumt at du ikke vil bruge tiden på at hjælpe ham så lad da være med at svar i det hele taget, sværere er det ikke
    man er da godt nok en hverdensmand hvis man kan finde ud af at nedsætte andres spørgsmål på den måde.


    jeg har ikke indtryk af at nogen stiller spørgsmål for at irritere andre, det er sgu fordi de ikke ved det, og det er da helt okay.


    nu har jeg lige brugt 10 minutter på at google hurtigt og jeg kan sgu heller ikke lige finde noget specifikt om epic edition, måske du får et svar hvis du spørger inde på en review video af den på youtube.

  • Av for den da..
    Jo okay folk burde virklig forstå jeg har lavet en fejl da jeg tydeligvis linker til en Razer Naga, og hvis dette var tilfældet så havde jeg ret. Men det var ikke tilfældet, og pga. fremstår jeg åndsvag ja. Men det giver absolut ingen grund til at opfører sig sådan. Jeg er hverken kaldet dig nar, en forbandet et eller andet og eller andre navne. Jeg har sagt folk som dig(hypotetisk) og det falder du jo ikke ind under ergo har jeg ikke kaldt dig noget. Derimod folk som bare spørger uden at prøve selv har jeg kaldt ynkelig.
    Jeg erkender min fejl for den har jeg begået! Men der er ingen grund til at begynde at opføre sig som en anden 7. klasse på udflugt.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Du var meget god til at antyde... så du skal holde op med at spille hellig ;).
    Men lad nu den ligge... jeg har fundet svar andetsteds...