nVidia GTX 6xx serien

  • Hejsa tweakere :)


    Jeg står i den situation, at i som nok mange ved, at D3 er lige på trapperne, og dermed vil jeg gerne have den bedste spiloplevelse ud af det.


    Derfor er planen at skifte mit gamle ATI 4890 ud med et nyt GFX.


    Det vil vel være oplagt at vælge et af de nye GTX6xx modeller, men hvilken?


    Hvornår kan man forvente alle modellerne er på gaden, 660, 670, 680, og muligvis 650'eren.


    Har ikke fulgt så vandvittigt med her på det sidste, så kunne jo være at der sad nogle med lidt mere information end mig selv. :)


    På forhånd tak :rules:

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • det er kun Gtx 680 der er kommet ud. og for at sige det pænt så er det kort TOTAL overkill til Diablo 3.


    Ville aldrig råde nogle til at købe brugt grafik kort da du aldrig ved hvordan det er blevet behandlet om det har været udsat for ESD eller hvad.

  • hmm intil vidre understøtter diablo 3 ikke engang direct x11 så en opgradering fra dit grafikkort ville give minimal ekstra eye candy om end noget overhovedet? dit grafikkort er meget stærkt og skal nok klare diablo 3 på ultra uden problemer.
    Men det kunne jo tænkes der kom en directx 11 patch senere og så ville du mangle lidt tessalation og lidt fancy lys sjov men indtil vidre ville du bare spilde dine penge.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Okay, okay. :)


    Jeg takker for jeres indskydelser.


    Synes nu bare det kunne være sjovt med et nyt GFX, efter at have haft dette kort de seneste mange år.


    Spiller nu heller ikke kun d3, men efter den 15. Maj kunne det nu godt ende sådan. ;)


    Tror jeg finder en ekstra brugt, og smider i som CF.


    Så må jeg vente til hele systemet skal opgraderes, det kunne jo være at det gik sådan, nu hvor Ivy er på trapperne, hvem ved. :)

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • Til vores forsvar var Diablo 3 det eneste spil du nævnte så det var hvad vi gik ud fra ;)
    Men på andre nyere spil som understøtter direct x11 så vil du se stor forbedring ved f.eks et 680 eller ligende :)

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb