Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 29. marts 2012, 16:25

Hejsa tweakere :)

Jeg står i den situation, at i som nok mange ved, at D3 er lige på trapperne, og dermed vil jeg gerne have den bedste spiloplevelse ud af det.

Derfor er planen at skifte mit gamle ATI 4890 ud med et nyt GFX.

Det vil vel være oplagt at vælge et af de nye GTX6xx modeller, men hvilken?

Hvornår kan man forvente alle modellerne er på gaden, 660, 670, 680, og muligvis 650'eren.

Har ikke fulgt så vandvittigt med her på det sidste, så kunne jo være at der sad nogle med lidt mere information end mig selv. :)

På forhånd tak :rules:

2

torsdag, 29. marts 2012, 17:11

Hvad med et brugt GTX5xx?
Syntes at der snart et en god del som skiller sig af med deres "gamle" GTX570 & 580 og forskellen mellem de store 5xx og så 6xx er ikke så stor, så måske kunne du lave en god handel, på et brugt kort.

3

torsdag, 29. marts 2012, 19:25

det er kun Gtx 680 der er kommet ud. og for at sige det pænt så er det kort TOTAL overkill til Diablo 3.

Ville aldrig råde nogle til at købe brugt grafik kort da du aldrig ved hvordan det er blevet behandlet om det har været udsat for ESD eller hvad.

4

tirsdag, 3. april 2012, 21:47

til stationære er det kun 680 kortet der er kommet pt.

og til de mobile er de fleste 600 kort rebrands af ældre 500 kort

5

onsdag, 4. april 2012, 16:49

hmm intil vidre understøtter diablo 3 ikke engang direct x11 så en opgradering fra dit grafikkort ville give minimal ekstra eye candy om end noget overhovedet? dit grafikkort er meget stærkt og skal nok klare diablo 3 på ultra uden problemer.
Men det kunne jo tænkes der kom en directx 11 patch senere og så ville du mangle lidt tessalation og lidt fancy lys sjov men indtil vidre ville du bare spilde dine penge.

.-.Philips 27"273E3LH, LG 29" 29ea93-p Ultrawide
.-.GTX Titan@937 mhz
.-.8320@Arctic A30
.-.16Gb Evo Corsa@1760 mhz
.-.1050W X-series Seasonic

6

torsdag, 5. april 2012, 18:17

Okay, okay. :)

Jeg takker for jeres indskydelser.

Synes nu bare det kunne være sjovt med et nyt GFX, efter at have haft dette kort de seneste mange år.

Spiller nu heller ikke kun d3, men efter den 15. Maj kunne det nu godt ende sådan. ;)

Tror jeg finder en ekstra brugt, og smider i som CF.

Så må jeg vente til hele systemet skal opgraderes, det kunne jo være at det gik sådan, nu hvor Ivy er på trapperne, hvem ved. :)

7

fredag, 6. april 2012, 04:51

Til vores forsvar var Diablo 3 det eneste spil du nævnte så det var hvad vi gik ud fra ;)
Men på andre nyere spil som understøtter direct x11 så vil du se stor forbedring ved f.eks et 680 eller ligende :)

.-.Philips 27"273E3LH, LG 29" 29ea93-p Ultrawide
.-.GTX Titan@937 mhz
.-.8320@Arctic A30
.-.16Gb Evo Corsa@1760 mhz
.-.1050W X-series Seasonic

Seneste tests og artikler

0

Fjernstyrede gadgets - Hubsan X4 og Logicom Spy-C

Det er en lidt spændende anmel
Læs Mere

0

Synology DS215j NAS

For et stykke tid siden så vi
Læs Mere

0

Creative SoundBlaster Roar SR20

Vi har her på Tweak.dk efterhå
Læs Mere

0

Tesoro Lobera samt Lobera Supreme

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Mushkin med 1TB Reacor SSD

Mushkin har annonceret en ny R
Læs Mere

0

Apple stopper produktionen af iPhone 5c

Rygtet fortæller at Apple vil
Læs Mere

0

Call of Duty: Advanced Warfare får Co-Op Zombie Survival Mode

Activision har annonceret at s
Læs Mere

0

Ny Phanteks TC14S CPU køler

Phanteks er kommet med flere n
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.