Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 26. marts 2012, 06:10

Microsoft SideWinder X4 (Nordisk) (USB)
Tt eSPORTS Challenger (Nordisk) (USB)

ROCCAT Arvo (Nordisk) (USB)

et af disse 3 tastaturer skal jeg have. Hvilket en af dem vil i snuppe hvis det var og hvad er grunden til det valg. det jeg går op i her er komfort til gaming, bevægelighed af tastaturet (rykke rundt på det at det ikke er så stort det kun kan stå et sted og ikke ryger halvt over musemåtten og overall experience fra dem

SÅ JER der har der har sådan et liggende og 5 min i overskud smider i ikke jeres eget review af det !

2

mandag, 26. marts 2012, 06:41

Sidewinder x4 det skulle være et rigtigt godt keyboard til prisen.
Roccat Arvo skulle være et godt lille kompakt keyboard.
Men hvis du gamer meget fps skulle du vægle Roccat Isku.

Hardware: AMD FX-8320 3,5ghz | Asus Sabertooth 990FX | Gigabyte 780 Windforce OC | Noctua NH-U12P SE2 | Samsung 830 128G | Seagate 500Gb 7200Rpm | Fractal Design Define R4 | Cooler Master GX 750W | Noctua NF12 | Creative Sound Blaster Z Patriot Viper 3 16gb.
Gaming Gear: Logitech g710 + | Sennheiser PC350SE | Steelseries Rival | LG IPS23L-BN ' 5ms | Philips Brillians 144hz

3

tirsdag, 27. marts 2012, 07:38

var det mig havde jeg nok valgt "ROCCAT Arvo" da den ik har alle de ekstra knapper som man løber ind i med mange gamer keyboards selv om de kan være en hjælp i mange spil.

personligt hvis jeg skulle ha et nyt keyboard til når jeg gamer blev det et med Cherry Switches i uden alle mulige ekstra keys.

Seneste tests og artikler

0

Fjernstyrede gadgets - Hubsan X4 og Logicom Spy-C

Det er en lidt spændende anmel
Læs Mere

0

Synology DS215j NAS

For et stykke tid siden så vi
Læs Mere

0

Creative SoundBlaster Roar SR20

Vi har her på Tweak.dk efterhå
Læs Mere

0

Tesoro Lobera samt Lobera Supreme

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Mushkin med 1TB Reacor SSD

Mushkin har annonceret en ny R
Læs Mere

0

Apple stopper produktionen af iPhone 5c

Rygtet fortæller at Apple vil
Læs Mere

0

Call of Duty: Advanced Warfare får Co-Op Zombie Survival Mode

Activision har annonceret at s
Læs Mere

0

Ny Phanteks TC14S CPU køler

Phanteks er kommet med flere n
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.