Kan ikke få adgang til TDC HomeDisk :S

  • Hej alle.
    Efter at jeg flyttede rundt i dag på nogle kabler, på HomeBox og Homedisk, så har jeg mistet adgangen til min homedisk.


    Jeg kan ikke engang komme på, hvis jeg skriver "homedisk" i min browser, så ryger jeg direkte på Google.
    Jeg kan hellere ikke engang oprette manuelt, hverken på bærbar eller stationær.
    Går jeg ind på tdc.dk/homedisk, så kommer jeg til vinduet, hvor jeg kan vælge "Fjernadgang til din HomeDisk" og "Online adgang til din HomeDisk Backup".


    Det er først her til aften, at forbindelsen røg. Min mor har brugt den hele aften indtil her kl 23:30, så røg forbindelsen til harddisken.


    Klikker jeg på "Fjernadgang til din HomeDisk", well, så får jeg bare får meddelelse og ingen adgang til den. Klikker jeg "Online adgang til din HomeDisk", så har jeg adgang til den, men det kan jeg ikke bruge til noget :S


    Jeg har endda skiftet kablet, fordi jeg tænkte at det nok var dødt, men den bliver sådan med jævne mellemrum i routeren og lyser ikke konstant ligesom min stationær. Hvad skal jeg gøre? Jeg vil gerne kobles til harddisken igen? Vi skal vel ikke have en ny, skal vi?


    What to do?! Det er ret frusterende, at jeg ikke kan få adgang til harddisken, eller det er faktisk mest irriterende for min mor.


    Ja, jeg har haft slukket harddisk og router, tændt routeren først og dernæst harddisk. - Uden resultat
    Ja, jeg har genstartet harddisken. - Uden resultat
    Ja, jeg har skiftet kablet. - Uden resultat.


    Den lyser godt grøn begge steder på harddisken, så den virker.


    Jeg kan ikke engang få fat på den der connector.exe, som TDC har fået lavet, så man automatisk opretter forbindelse til netværksdrevet.


    Kan en eller flere evt. hjælpe mig?
    Mvh Kent


    PS. Jeg har også spurgt om hjælp til TDC på deres Facebook, men de svarer sikkert først engang i morgen, så tænkte at det var hurtigere at spørge herinde.

  • enten er hard disken i den død eller også driller dit netværk. har selv en TDC homedisk. og der gik hard disken i den. man kan ikke bare skifte den. Da TDC har rebranded den fra Zyxel. så hvis det er disken der er død skal du ha fat i tdc og så sender de dig en ny disk klar til brug med firmware og hele lortet installeret...


    er det dit netværk der Driller så igen Ring til TDC få dem til at hjælpe dig.
    Det er lidt svært at trobleshoot dit netværk der hjemme uden at have adgang til det. hvilket du ikke skal give andre end tdc eller nogle du stoler 100% på.