Vi kan hurtigt blive enige om at det er en ældre computer du sidder med.
Men for at kunne svare på om det er bedst at opgradere eller købe nyt, bliver vi nødt til at høre hvad der ellers sidder i computeren.
Dvs. RAM, grafikkort, harddiske, PSU osv.
Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.
Vi kan hurtigt blive enige om at det er en ældre computer du sidder med.
Men for at kunne svare på om det er bedst at opgradere eller købe nyt, bliver vi nødt til at høre hvad der ellers sidder i computeren.
Dvs. RAM, grafikkort, harddiske, PSU osv.
Nu ved jeg ikke lige hvad PSU er forkortelse af
Men jeg har 4GB DDR2-ram i min com nu men har også 8GB DDR3-ram liggende som ikke passer i mit nuværende bundkort!!
Jeg har et RADEON 5750HD 1 GB GRAFIKKORT
Harddisken ved jeg ikke men den blev købt samtidigt med mit nuværende bundkort så den er nok også af noget ældre model
Er ikke helt så god til computere men har dog Teamveiwer hvis nogle vil hjælpe skal i være velkomne for jeg har absolut ingen forstand på dette område
Du får i hvert fald svært ved at finde en ny computer, der kan matche Dnopes link til de 4000,-
Det er en rigtig fin computer til en meget fornuftig penge, som du vil få glæde af længe, samt at opgradere den hen af vejen, vil ikke komme til at koste dig en halv arm.
shark gaming=hell no den har en rigtig svag GPU som er det vigtiste...
altpå en opgradering til cirka 3000 vil du komme længere med end en ny pc.
nyt bundkort, processor og brug dine ddr3 ram samt skaf et ekstra 5750 og sikkert også en stærkere PSU(strømforsyning) og fyr det i dit kabinet måske med et par blæsere.
Jeg vil ikke anbefale at køre med det kort i crossfire. Dets båndbredde på memorybussen er alt alt for lille, hviket blot er em af årsagerne til at skifte det ud fremfor at tage et mere.