Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 4. februar 2003, 14:19

Er der nogen der har prøvet det?

Har fundet et par link - men er det noget der giver noget ?

2

tirsdag, 4. februar 2003, 18:39

Hmm så må jeg jo bare prøve det i morgen når jeg har fået købt stumperne.

Med min nye køler forventer jeg da at kunne presse lidt mere ud af kortet! :D

3

tirsdag, 4. februar 2003, 18:50

ser dejligt ud :)

har du ik snart lave alt muligt ved det kort :D ?

Tobias | Oc-central.dk

Gæst

4

tirsdag, 4. februar 2003, 20:37

nice work on that thing..

5

tirsdag, 4. februar 2003, 20:42

Citeret

Originally posted by PLauGe
ser dejligt ud :)

har du ik snart lave alt muligt ved det kort :D ?

Jo mere eller mindre ;)

6

onsdag, 5. februar 2003, 16:07

Når men hvor meget er din 3d mark egentligt på, er nysgerrig efter at have set hvad dit grafikkort har været igennem :P

7

onsdag, 5. februar 2003, 20:52

Citeret

Originally posted by Tweak.dk
Er der nogen der har prøvet det?

Har fundet et par link - men er det noget der giver noget ?

Hej Tweak.dk

Kan du ikke lige vise mig eller fortælle mig på simpelt dansk hvad det er for dele man skal bruge til sådan et voltmod?

evt. link til en webshop?

Hvad vil du give den på core? 1.75 synes jeg "eksperterne" snakker om!

Ram voltmod duer ikke til en skid!

Ps. Har lige smækket vand/peltier køling på mit kort, men det vil ikke over 400 Mhz uden voltmod X(

8

onsdag, 5. februar 2003, 21:37

Citeret

Originally posted by Pejsen
Har lige smækket vand/peltier køling på mit kort, men det vil ikke over 400 Mhz uden voltmod X(

Hvilken kort har du ?

Det er da underligt hvis det ikke vil over 400 når du har vandkøling på det.

Mend nu har jeg jo ikke leget med vand på grafikkortet endnu....

9

onsdag, 5. februar 2003, 21:42

Citeret

Hej Tweak.dk

Kan du ikke lige vise mig eller fortælle mig på simpelt dansk hvad det er for dele man skal bruge til sådan et voltmod?

evt. link til en webshop?

Hvad vil du give den på core? 1.75 synes jeg "eksperterne" snakker om!

Ram voltmod duer ikke til en skid!

Ps. Har lige smækket vand/peltier køling på mit kort, men det vil ikke over 400 Mhz uden voltmod X(

Du behøver ikke andet end et par ledninger og en regulerbar modstand på 10K ohm. Den skal forbindes mellem ben 18 og 20 på en af de chip der er på bagsiden af kortet.

Jeg køber selv stumperne i morgen, og her skulle der gerne komme en lille guide på dansk! Det tror jeg ikke der er endnu! :D

Da jeg ikke har vandkøling skal jeg ikke meget over 1.6 volt. Standard kører kortet ved 1.52 volt.

Med voltmod på GPU'en skulle man gerne kunne hente en del MHz - især hvis man som dig har vandkøling og peltier element.

10

onsdag, 5. februar 2003, 22:31

Mr. Tweak.

Jeg tror nu ikke at dit gfx kort bliver særligt varmt selv med 1.70 volt, tjek lige hvor stor køleren er :P

Hvor meget er din 3dmark score på???

11

onsdag, 5. februar 2003, 22:31

Citeret

Du behøver ikke andet end et par ledninger og en regulerbar modstand på 10K ohm. Den skal forbindes mellem ben 18 og 20 på en af de chip der er på bagsiden af kortet.

Jeg køber selv stumperne i morgen, og her skulle der gerne komme en lille guide på dansk! Det tror jeg ikke der er endnu! :D

Da jeg ikke har vandkøling skal jeg ikke meget over 1.6 volt. Standard kører kortet ved 1.52 volt.

Med voltmod på GPU'en skulle man gerne kunne hente en del MHz - især hvis man som dig har vandkøling og peltier element.

Link til dele link link link :P

Ps. jeg fatter grumt hat af strøm og elektronik osv. men bare der er en guide så skulle jeg vel forsøge mig med det!

12

onsdag, 5. februar 2003, 22:33

Forresten, (jeg ved godt at jeg er kommet lidt "off topic")
hvad er de der strips egentligt for nogen, og hvor kan man købe dem?

13

onsdag, 5. februar 2003, 22:53

Citeret

Originally posted by shahid_2dk
Mr. Tweak.

Jeg tror nu ikke at dit gfx kort bliver særligt varmt selv med 1.70 volt, tjek lige hvor stor køleren er :P

Hvor meget er din 3dmark score på???

Den højeste score jeg har fået det op på er 17218, men det er ikke med det RAM jeg har i maskinen nu.

Jeg tester igen når jeg har volt moddet.

14

onsdag, 5. februar 2003, 22:54

Citeret

Link til dele link link link :P

Ps. jeg fatter grumt hat af strøm og elektronik osv. men bare der er en guide så skulle jeg vel forsøge mig med det!

Det er slet ikke så svært, men der kommer en guide online når jeg har moddet i morgen.

15

onsdag, 5. februar 2003, 22:56

Nice score, ihvertifald i forhold til min (9430)

16

torsdag, 6. februar 2003, 19:25

Hvordan går/gik det?

17

torsdag, 6. februar 2003, 19:44

Citeret

Hvordan går/gik det?

Finder først ud af noget senere i dag.

18

fredag, 7. februar 2003, 00:01

Moddet virker :D

Guiden kommer online fredag morgen.

19

fredag, 7. februar 2003, 00:03

Citeret

Moddet virker :D

Guiden kommer online fredag morgen.

Dette skal jeg nok lade være med at gøre i fremtiden... men Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D Glæder mig tempo tempo il gigante turbo!!

20

fredag, 7. februar 2003, 00:10

Kan da lige fortælle at jeg har en core på 398MHz lige nu.

Skulle gerne komme et stykke over 400MHz med den Delta Black Label blæser jeg får i morgen. Den kan levere over 38 CFM.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.