Problemer

  • Hej


    Ja det er mig igen :D.


    Nu hvor jeg har fået min nye mb og kan se alle 6 gb ram, er jeg glad igen. Men det sker stadig jeg fryser når jeg spiller fx. apb, så hva kan problemet være. Jeg har den seneste driver til mit 5850. Jeg tænker lidt der enten er en fejl på grafikkortet eller cpu'en ?


    Jeg har ik de problemer i hverten CSS eller LOL. Mine setting i apb er på high og plejede at køre ultra, hvor jeg bare laggede.


    Men er der en mulighed for at det også er styre systemet? jeg kører windows 7 ultimate


    Hilsen Psych0

  • Nu kunne det jo også bare være et bug i APB? Har du prøvet deres eget forum? ^^

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Det virker bare mærkeligt for dem jeg spiller med oplever det ikke, og jeg har heller ik haft problemer med det de første 3 måneder jeg spillede det, ud over en lille smugle lag.

  • har du prøvet og lave en komplet formatering hvor du sørger for at finde de rigtige drivere og så prøve at kører spillet med kun windows og drivere installeret?

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Det kan det desværre godt være. Havde samme problem med BC2, der konstamt lavede CTD eftrr en update og det blev aldrig løst.
    Har du kigget efter nogle fixes?

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H