Acer laptop???

  • Hej. Min bærbar computer gik i stykker og var totalt jeg har så snakket med forsikrings selskabet og det tilbud de kan give mig er en Acer. Jeg har hørt meget dårligt omkring Acer før i tiden men det er mange år siden, er det stadig noget utilregnelig hardware de har i deres bærbar eller er det en udmærker bærbar til gaming da det er det jeg skal bruge den til.? :)


    http://www.elgiganten.dk/produ…computer-as5755g-2678g75m


    Spil som jeg spiller. :9xo


    BF3
    ME3
    :rules:

  • den ser ud til at være en god bærbar men den dårlige ting efter min mening er at acer har det med at installere nødvendig software på den men ud over det ser den ellers god ud
    håber det besvare dine spørgsmål

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Umiddelbart ville jeg ikke tage den computer, primært fordi den har en lav opløsning på skærmen og at det er en Acer (udover Acers dårlige ry, anvender de ofte (også i dette tilfælde) et lidt anderledes tastatur design, som de fleste ikke vil syntes alt for godt om).


    Et eksempel på en anden computer i samme klasse, hvor du får væsentligt mere for pengene(mere RAM, bedre grafikkort, større opløsning på skærm) er den her Asus: LINK


    Spørgsmålet er vel, hvor fastlåst du er til at det skal være den computer?

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • I min situation har jeg ikke noget valg, ville os selv have valgt en Asus men forsikringen har givet mig det valg ellers bliver den dårlige end den anden jeg havde.


    Ps når jeg gamer bruger jeg en anden skærm plus tastatur :)


    mit spørgsmål er bare hvad det dårlige er ved Acer og er der noget jeg skal være forberedt på.? :rolleyes:

  • du kan nok køre spil som bf3 på high/medium
    problemet ved acer er at de installere en hel masse programmer som du ikke kan bruge til noget men dem kan du jo bare fjerne
    håber det besvare dine spørgsmål :9xo

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • I min situation har jeg ikke noget valg, ville os selv have valgt en Asus men forsikringen har givet mig det valg ellers bliver den dårlige end den anden jeg havde.

    Du må kunne få pengene i stedet og så selv handle som du vil. Det kan så godt være at du får lidt mindre da de sikkert har en aftale omkring acer.


    /ask

  • altså acer'en er ikke så slem.. de har det med at knirke og andre ydre kvalitets problemer. den bedste serie jeg kender til fra acer er deres timeline som jeg kender mange der har og faktisk er lækker nok.


    jeg kan ikke lige se hvilket karroseri den der sidder i men det ser ikke ud til at være det værste!
    og mht. at spille bf3 glem alt om at spille det på high. medium med en 720p opløsning med tilfreds fps(60+) det kan den nok men har du full hd skærm derhjemme kommer det nok til at være en blanding af low og medium (mest low).


    kilde: mig selv! jeg har et 5870 i en bærbar jeg kører det på medium med 720 opløsning og dit grafikkort er omkring lige så godt som et 555m nvidea og mit grafikkort er noget bedre end det. http://uk.answers.yahoo.com/qu…qid=20120302111949AA7wdVf
    men dit er nyere og med en bedre processor så derfor er du tættere på men stadig vil du ikke kunne køre det helt lige så godt som mig da bf3 er gpu krævende og nyder godt af en quad men den hjælper dig næsten ikke da dit grafikkort vil være bottleneck.. så hvis du vil game er det der grafikkort okay til de næste 2 år med spil på low/medium og high i spil med dx9/10. ellers forsøg at få pengende igen og køb noget med et 560m grafikkort så kan du spille ligesom jeg kan ;)


    edit: http://www.notebookcheck.net/N…orce-GT-630M.63761.0.html kig i listen ude i siden så kan du finde de grafikkort der er bedre :) når du kigger efter noget andet!

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

    Rettet en gang, sidst af emilpapis93 ().