Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 12. marts 2012, 19:23

Hej allesammen.
Jeg går med tanker om at invistere i en Ipad. Apple er som bekendt lige kommet ud med en ny version (der lander i DK d. 23)

Men jeg er nu blevet i tvivl om jeg skal købe an af de nye versioner, eller en af de "gamle" (Ipad 2) på tilbud?

Hvis jeg køber den nye bliver det kun en 16 Gb, mens jeg for samme pris ville få 32 Gb i den nye.

Hvor meget plads er nødvendigt til pdf dokumenter, lidt video og diverse apps?

Hvad ville i vælge?

Nogle der har erfaringer med at dele 3g forbindelsen fra en android telefon til Ipad?

/Borgstrøm

2

mandag, 12. marts 2012, 20:26

16GB ER nok!

med mindre du har 10 film på 1.5 time liggende derpå :thumbsup:

Jeg havde helt klart købt iPad 3 :9xo
det er jo træls at have det "gamle"

Jeg ved at hvis du har teleselskabet "3" kan du få 2 simkort, hvor de kører på samme abonnement, men ved ikke helt med andre teleselskaber, men ring dog og hør :D

3

mandag, 12. marts 2012, 22:19

Vent og se hvad Apple gør ved 4G problemet. Men personligt ville jeg gå efter 16GB varianten og så med 4G, men skal du ikke bruge det, så er Wi-Fi varianten fin.

Er fint tilfreds med 16GB på min iPhone, så ville også sige det er fint på iPad'en. Men man kunne måske tage 32GB'en, men 64GB kan jeg virkeligt ikke se man kan bruge. Jo kun hvis man ikke har andre computere.. Men hvem har ikke det?

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

4

tirsdag, 13. marts 2012, 00:42

Vent og se hvad Apple gør ved 4G problemet.

Nu er det jo ikke et problem, hvis det er hvad Apple har regnet med fra starten af, jeg har ikke set nogen antydning til at det skulle være noget uforudset der gør at 4G kun er tilgængeligt i US.

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

5

tirsdag, 13. marts 2012, 09:12

vil nok sige at du skulle Købe iPad 3 med 16gb eftersom den har bedre skærm da det vil gavne dig når du skal se film på den plus du få en dual core processer
og kan helt klart anbefale 3 som selskab

Hardware: AMD FX-8320 3,5ghz | Asus Sabertooth 990FX | Gigabyte 780 Windforce OC | Noctua NH-U12P SE2 | Samsung 830 128G | Seagate 500Gb 7200Rpm | Fractal Design Define R4 | Cooler Master GX 750W | Noctua NF12 | Creative Sound Blaster Z Patriot Viper 3 16gb.
Gaming Gear: Logitech g710 + | Sennheiser PC350SE | Steelseries Rival | LG IPS23L-BN ' 5ms | Philips Brillians 144hz

6

tirsdag, 13. marts 2012, 15:35

Vent og se hvad Apple gør ved 4G problemet.
Hvorfor, er 42mbit ikke nok da?
Den nye iPad kan med DC-HSDPA trække 21mbit på to linjer.
Altså op til 42mbit i alt, i modsætning til de 7,2mbit iPad 2'en kan trække.
Og ja, det kan den nye iPad også her i Danmark.

Og med hensyn til om 16GB er nok, så tager jeg selv valget at skifte min 16GB iPad 2 ud med en 32GB af den nye.
Jeg har hverken musik eller film liggende på min, og jeg har 2,5GB fri.
Der er mange af de nye spil og apps der fylder 500-1000MB, og i sær på den nye med high-res billeder, bliver størrelserne
på apps endnu større.

7

tirsdag, 13. marts 2012, 20:39

det er da en no brainer ;) du skal da slf. ha en ipad3.

gu gider jeg da RØV.
at finde mig i en SKID...

Tilsvarende tråde

Seneste tests og artikler

26

Stor AMD og PowerColor Mantle Konkurrence

Tweak.dk udlodder i samarbejde
Læs Mere

0

Corsair Voyager Air 2

For noget tid siden testede vi
Læs Mere

0

Enermax Aeolus Vegas laptopkøler

Sidder du og læser denne test
Læs Mere

0

ASUS Z97-PRO (Wi-Fi ac)

Så er det blevet tid til endnu
Læs Mere
Seneste nyheder

10

Nyt Lian Li PC-V2130 kabinet

Lian Li er klar med et nyt sto
Læs Mere

5

Du kan prøve Final Fantasy XIV: A Realm Reborn gratis

Square Enix har annonceret, at
Læs Mere

0

EIZO FlexScan EV3237 UHD skærm på 31.5 tommer

EIZO er kommet med en FlexScan
Læs Mere

3

ADATA lancerer ny Premier DDR4 2133 U-DIMM hukommelse

ADATA lancerer i dag Premier D
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.