Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 4. februar 2003, 13:25

Jeg har lige investeret i en p3 1400 tualatin og msi 694T MB.. MB vil ikke give min processor mere end fra 1.475 til 1.55V (vcore) o jeg tror og det er derfor at jeg ikke kan clocke mere end til 1600 Mhz. Men det skal da lige siges at den sparker røv alligevel! 11000 i 3dmark 2001 (standard instillinger) med et POW 4200xp lækkert kort! Men jeg ville høre om der var nogen der havde et forslag eller et link til et wire mod, eller andre måder man kunne få den op på 17-1800 :D Skal lige siges at den ligger max på 27 Grader! Og det er ikke rammene der ikke kan følge med, har testet.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig
MVH. Anders B

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.