mini tal knuser

  • jeg er ved at prøve at samle en lille pc som er mest for sjov! og vil bruge minimal penge på men tid har jeg nok af. den skal nok mest bruges til overclock og få så meget så muligt ud af lidt! derfor er det bench's der fokuseres på og ikke game. jeg prøver den nok i nogle spil men det fokuseres ikke.


    Jeg har en gammel compaq pressario som muligvis er defekt men der skal nok komme flere info. der skal nok skiftes motherboard, cpu, grafik og psu hvis den bare skal kunne lidt.
    det er nok en gammel athlon processor 3200+ eller ældre stor sort fanden med meget lille stock køler kan godt lige smide nogle billeder ind. grafikkortet er noname shit og bundkortet er også bare et eller andet.


    men det jeg egentlig leder efter er gammelt hardware som giver go udbud for pengende og til at starte med bare grafik og mobo for det ved jeg at jeg skal bruge

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • tror du skal formulere dig anderledes

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Eftersom den første post, ikke indeholder noget spørgsmål eller tilsvarende, er mit officielle svar: okay!

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • wow slaughter.. okay jeg formulere mig anderledes
    men det jeg egentlig leder efter er gammelt hardware som giver go udbud for pengende og til at starte med bare grafik og mobo?
    skal dog være kompatibel med en amd athlon
    wow jeg satte lige et spørgsmål tegn på og slettede 4 ord...


    hjælper det ?

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Hvad Mads prøver at sige er at hvis du leder efter brugt hardware så har vi jo "Køb" forumet til det formål (ja og salg self.). Hardware og tilbehør er mere til "Hvilken hardware skal jeg ud og købe syntes I" tråde. :D


    Men det lyder som en ældre sag du har liggende, så spørgsmålet er om det næsten kan betale sig selv at købe brugte dele (med fragt osv..) :|

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |