Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 3. marts 2012, 10:39

Basseger, hvis du går ind i indkøbsvogn og trykker dig videre så koster det stadig 10k;)

sådan er Topdata's tilbud altid, det er kun for lokke folk til, men det virker jo også :D

22

lørdag, 3. marts 2012, 11:28

Hmm ja forskellen fra i5 til i7 er ik så forfærdelig stor. og ud fra bare DET, ville jeg vælge den fra topdata, med i5 og gtx570 grafikkort.

MEN... DE problemer som jeg VIRKELIG har problemer med i WoW specielt ER nemlig at spillet lige pludselig dropper ned til 1-10fps i nogle sekunder, og DET ville jeg altså ikke kunne spille med.

Så nu tænker jeg at den fra sharkgaming ville være det jeg ville vælge, den har i7 processor, og så måske bare istedet for at vælge 2x 560 gtx kort, så bare vælge ET 580 gtx :T

Men argh! Ja, i siger at 2x 560 ti er bedre end 1x 580 gtx ?

Har bare set at gtx 580 kortet er noget af det aller bedste på markedet for tiden såe.. men ja.

Og BTW, så samlede jeg sidste gang min pc, men føler ærlig talt helt at den må de sku' godt samle den her gang. SÅ meget sparer man vidst heller ikke synes jeg? :)

23

lørdag, 3. marts 2012, 11:46

men hvis du samler selv for du jo bare det nyeste og bedste grafikkort, i52500k til 10k :)

ja 580 har været det bedste grafikkort i et stykke tid(lige ud over 590 og 6990 som har dobbelt gpu) men nu har amd så lavet hd7970 som er endnu bedre, men det stadig så nyt at man næsten ikke kan finde en samlet computer med det i ;)

det kan godt være at 580 var det bedste den gang du læste det, men 2 stk. 560ti er stadig bedre til nogen ting ;)

24

lørdag, 3. marts 2012, 12:20

Ja, altså de to grafikkort 560gtx ti er fra den pc fra sharkgaming, det skal lige siges at de grafikkort IKKE er SLI.

Men pc'en fra topdata, de er 570 gtx SLI.

Det gør mig bare VIRKELIG i tvivl når i siger at 560 gtx SLI får WoW til at droppe ned til 10 fps lige pludselig, nogle gange. Ville den så også gøre det med 570 gtx sli ?

eller ja, det var der én der sagde.. Hmm

Tør sku bare ikke risikere at det ville ske med en helt ny pc.

Jeg i tvivl nu, holder måske mere til den fra sharkgaming så nu, med i7 processor og 2x 560 ti grafikkort.

og tjaah det da ogs meget lækkert og få battlefield 3 med i købet Lol ;)

25

lørdag, 3. marts 2012, 12:22

Hov undskyld!

Den fra sharkgaming ER med SLI

http://www.sharkgaming.dk/silentmsharkintel.html

26

lørdag, 3. marts 2012, 12:35

(SLI) 2 x MSI GeForce GTX 560 Ti TWINFROOZER II + Battlefield 3 spillet!Bemærk at der er tale om Ti versionen af GTX 560, som er en væsentligt stærkere chip! TwinFroozer er blandt verdens mest eftertragtede grafikkort-serier, hvilket skyldes: 1) Chippen er overclocked, 2) TwinFroozer kølingssystemet, som trods overclockingen, sørger for at chippen er mindst 20 grader køligere ift. standard stock-køling, 3) Meget støjsvag, 4) Afstøver sig selv, 5) Baseret på Militray Class II komponenter, 6) Innovativt design. Til sidst vil team SharkGaming tilføje, at vi aldrig har solgt så stabile kort tidligere. Defekt-procenten er knap 1%!

Intel i7-2600 (SANDYBRIDGE) + støjsvag TX 3 køler!4 x 3.40Ghz (3.80Ghz Turbo!), 8 MB L2. Markedets nyeste og stærkeste Gaming CPU! Med den anerkendte og støjsvage TX3 køler fra CoolerMaster!

8 GB VENGEANCE/HYPERX DDR3 1866 MHzDUAL CHANNEL, Ultra hurtige RAM!

NZXT Hush Silent 2 kabinetHelt nyt højkvalitets-kabinet med effektiv støjdæmpning samt optimeret luftgennemstrømning. Inkl. 3 x 120mm støjsvage blæsere!
CoolerMaster GX750 PSUStrømforsyning af høj kvalitet, 80+ certificeret!, Lydløs!, Velegnet til High-end (SLI) maskiner. (Se mere om GX750 her?)

MSI P67A-GD65 MILITARY CLASS II bundkort Blandt de bedste P67 bundkort på markedet med USB 3, SATA 6, THX 7.1 lydkort med 24-bit/192KHz HD Audio, 1Gb netkort og sidst, men ikke mindst, Military Class komponenter! (Hvad er Military Class?)

Samsung 500 GB Harddisk 7200 rpm

Samsung DVD-BrænderDVD-RW 22x

Dette er den fra sharkgaming.

27

lørdag, 3. marts 2012, 15:26

det billigste gtx560 ti koster 1549kr. og det billigste gtx570 koster 2290kr.

og du for 2 af dem, altså for du for 1482 kr. mere grafikkort, hvilket næsten er et 560ti's verdi ;)

du for MEGET mere ud af 2*570 i forehold til 2*560ti, cpu'erne er jo lige gode til, 2500k'eren kan jo også overclockes sådan at den bliver bedre en den fra sharkgaming:)

28

lørdag, 3. marts 2012, 16:26

det billigste gtx560 ti koster 1549kr. og det billigste gtx570 koster 2290kr.

og du for 2 af dem, altså for du for 1482 kr. mere grafikkort, hvilket næsten er et 560ti's verdi ;)

du for MEGET mere ud af 2*570 i forehold til 2*560ti, cpu'erne er jo lige gode til, 2500k'eren kan jo også overclockes sådan at den bliver bedre en den fra sharkgaming:)
Okay så?! hmm Nu skiftede jeg sku mening til den fra top data ;)

Har aldrig prøvet at overclocke noget før, men det vel til at finde ud af når den tid kommer.

Og ja du har ret i at man får sku en del mere grafikkort for pengene ! ^^

Så tænker jeg bare at den fra sharkgaming har åbenbart et vildt køling/strøm system,

Og så har sharkgaming's grafikkort det der twinfrozer halløj, med alle de dersens ekstra ting, som at den afstøver sig selv osv men ja, det måske bare mere "gejl" end det er noget der virkelig betyder noget?

29

lørdag, 3. marts 2012, 16:42

snakkede med en ven jeg kender og han siger så at iforhold til spil osv så er det nærmest ligemeget at man har 1 eller 2 grafikkort, eftersom ligemeget hvad så kan man kun køre med 1 grafikkort af gangen.
Og ja så sagde han også at det aldrig er godt at overclocke.

Men ja.. hmm hvis man tog den fra sharkgaming og så puttede et 580 grafikkort i, så ville det sku være ret så vildt i guess?

Må jeg høre hvad i har at sige til det her drenge? Ville hjælpe meget ?(

30

lørdag, 3. marts 2012, 16:55

Jaah jeg skriver og skriver..

Men lavede lige en sammenigning imellem geforce 580 gtx VS 560 ti sli

Og i FPS test der er 560'eren LAANGT foran?!

Men 580'eren er meget dyrere? Hvad fanden altså.. HVORFOR SKAL DET VÆRE SÅ INDVIKLET! :cursing:

31

lørdag, 3. marts 2012, 17:23

Hmm jeg synes ikke du skal lytte til det din ven siger, jeg sidder selv med 2 grafikkort og det hjælper en hel del;)

nvidias top model (gtx580) er self. dyrere end deres middel model (gtx560ti).

nvidia gtx560ti yder bedre til prisen, i forehold til gtx580

grunden til at gtx 560ti er meget billigere end gtx580 er dels fordi at middel modelen er billigere at lave, men også fordi at der bliver solgt mange flere af dem:D

derfor kan det betale sig at købe 2*gtx560ti i forehold til et gtx580;)

men hvis du køber et 580 kan du jo altid købe et til når et enkelt ikke er nok mere, og så sætte dem sammen i sli.
Det kan du jo ikke hvis du køber den computer der allerede har 2 grafikkort:)

dog vil jeg stadig gå efter den computer med 2*gtx570, fordi der kommer til at gå meget længer før 2 gtx570 ikke er nok i spil,
i forhold til 2 gtx560ti

32

søndag, 4. marts 2012, 02:58

Ja, det var også det jeg tænkte, men er bare ikke såå glad for at det er en i5 processor, synes ski bare at en pc til 10k skal ha en i7'er og ikk sådan en halvgammel i5'er som alle standard modeller har..?

Ved ikke om det bare er mig, men noget af det vigtigste for mig er sku bare at den ikke er outdatet om et år eller to allerede, og det tror jeg bare at sådan en processor ville være?

Det ved jeg dog ikke så meget om, men det er bare de tanker jeg fumler med for tiden:) ?

Hvad siger i ?

ps. kan man skifte sin processor ud hvis man føler for det efter noget tid? :)

33

søndag, 4. marts 2012, 12:09

2500k og 2600k kom ud næsten samtidigt. 2500k er alt rigeligt i spil og den marginale forbedring du måske for med en i7 kan stort set ikke mærkes. Så er du bedre tjent med et større gfx. I mine øjne bør man helst gå efter største singelgpu løsning man kan få og så måske opgradere til SLI/Crossfire, hvis computeren mister pusten efter et par år.

Så lige at topdata har fødsegsdagstilbud og de har en med 2500k og hd7970.. Og det kort smoker ALT inklusiv de fleste dualgpu løsninger, så der er ingen undskyldning for ikke at købe denne: http://topdata.dk/product.asp?product=8153

Fractal Node 305 hvid - Silverstone SFX-L 700W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - Samsung 850 EVO 512GB - Predator X34A

34

søndag, 4. marts 2012, 13:11

hmm, kan godt se at det radeon 7970 er lidt bedre end ét 570 gtx, men så meget er det ski heller ikke.

Og her får man jo så to med..

Men ja jeg kunne selvfølgelig opgradere det hvis ét radeon 7970 ikke var nok, om lad os sige 2 år.. Men gider måske ikk bruge flere penge på den end jeg har i forvejen :)

Men Mit spørgsmål er stadig ubesvaret, KAN man opgradere sin i5 processor til en i7'er engang i fremtiden om 2 år måske, HVIS man nu synes den falder bagud, hvilket jeg tror den ville gøre.. Eller ville man bare overclocke den istedet for?

hælder altså nu mest til den fra top-data til 9.999kr som er faldet ned fra 12999. Det sku et godt tilbud, man får en masse for pengene og har kigget rundt på nettet.. Der er INTET der kommer TÆT på de specs og til samme pris som den fra topdata..

:pokey:

35

søndag, 4. marts 2012, 13:16

Det et godt tilbud Renegger har fundet der, bedste af de allerede samlede computere.
Dog kan du stadig selv samle præcis den samme computer til samme pris (8.888kr,-), eller faktisk billiger hos feks. komplett, men ved ik om du har mod på at samle selv?
http://www.komplett.dk/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1055473&su=2D7AB385-C286-4C89-A5AC-725CE4D8278D
Ellers så nuper den Renegger har linket til :)

36

søndag, 4. marts 2012, 13:27

Den renegger har linket, er den bedre end den fra top-data til 9.999 ?

Med 2x 570gtx, i5 2500k processor?

37

søndag, 4. marts 2012, 13:39

Den eneste forskel er faktisk grafikkortene og bundkortet. Bundkortene vil du ik kunne mærke forskel på. De 2 GTX 570 i Sli er stærkere end 1 HD 7970 kort, dog synes jeg nogle spil halter og har problemer med Sli. Nu er der også næsten 1.500kr,- forskel på de 2 maskiner. Jeg ville personligt vælge HD 7970, det kan nemt køre alt i max p.t.

38

søndag, 4. marts 2012, 13:47

ARGH!!

Ja der var én der sagde at hans spil, WoW pludselig røg langt ned i fps helt ned til 10-20.
Med SLI... Og det må bare IKKE ske, det er det min pc gør lige nu nemlig, og det er sku med et gammelt 275gtx kort..

Men hvis mange spil har problemer med at køre 2 grafikkort, ville det så ikke være bedre at vælge den fra Sharkgaming med i7 processor, og 2x 560 ti sli kort.. OG så istedet for det SLI halløj, så kan man opgradere til ÉT gtx 580 for 400kr extra ?

39

søndag, 4. marts 2012, 13:48

Det er denne her fra sharkgaming jeg taler om .

http://www.sharkgaming.dk/msharkintel.html

40

søndag, 4. marts 2012, 13:59

HD 7970 er hurtiger end GTX 580 :)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.