Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 29. februar 2012, 23:20

Hej :)

Jeg har en Medion MD 8833 fra omkring 2008. Der er ikke blevet gjort noget ved den siden jeg købte den. Jeg overvejer at opgradere den, og smide nyt grafikkort, ram og windows 7 i den. Regner med at bruge omkring 3000-3500 kr. på det. Har ikke så meget forstand på det her, så ved ikke hvad der kræves af bundkort og strømforsyning for at klare et grafik kort på omkring 1 gb eller højere. Nogen som har nogle gode ideer til, hvad der skal smides i den for at den kan køre krævende spil i en okay grafik, eller om det slet ikke kan svare sig.

2

onsdag, 29. februar 2012, 23:56

Tag siden af og se på strømforsyningen hvor mange watt den er på,har stor betydning for hvilket gfx du kan smide i den.

3

torsdag, 1. marts 2012, 13:51

er det nødvendigt at sætte nyt bundkort i, hvis der både skal grafikkort og ram i?

4

fredag, 2. marts 2012, 14:59

det kommer nok and på hvor mange ram du vil have:)

og selv ville jeg ikke drøme om at smide 3500 i sådan en computer der... den har alt for lidt muligheder for at opgradere

5

tirsdag, 6. marts 2012, 20:31

vil det være muligt at sætte dette bunkort i computeren: MSI Z68A-GD65 :)

6

fredag, 9. marts 2012, 09:24

vil det være muligt at sætte dette bunkort i computeren: MSI Z68A-GD65 :)
Øh, det ville sikkert kunne lade sig gøre. Du skal i så fald skifte CPU og RAM.
Din maskine kører med S775
Problemet med fabriks-maskiner er at de ikke er lavet til opgraderinger.
Din maskine:
http://www.medion.de/md8833/dk/noflash.html

7

fredag, 9. marts 2012, 18:38

Ved godt det ikke helt er meningen.. Men hvis jeg bare kunne nøjes med at skifte lidt, i stedet for at købe en helt ny ;)
Men med det bundkort der sidder i nu, kan man sagtens sætte et grafikkort i, som er noget bedre? Så slipper jeg for at skifte ram og CPU som du siger.

8

lørdag, 10. marts 2012, 09:15

Ved godt det ikke helt er meningen.. Men hvis jeg bare kunne nøjes med at skifte lidt, i stedet for at købe en helt ny ;)
Men med det bundkort der sidder i nu, kan man sagtens sætte et grafikkort i, som er noget bedre? Så slipper jeg for at skifte ram og CPU som du siger.
Sagtens. Men åben nu lige for kassen og tjek din nuværende PSU ud. Det ville overraske mig hvis der sad noget godt i.
Køb evt. denneCorsair PSU og se om du ikke kan finde et brugt grafikkort her inde.

9

lørdag, 10. marts 2012, 16:39

har tjekket, og der skal en ny strømforsyning i. Har allerede fundet det grafikkort jeg skal bruge

10

mandag, 12. marts 2012, 22:06

Jeg kan ikke finde ud af, hvilke ram mit nuværende bundkort understøtter.. nogle der kan fortælle mig det?
:)

11

tirsdag, 13. marts 2012, 12:51

Den understøtter DDR II ram, find dem brugte, de koster ikke alverden så.

link

Find du dig nogle ram enten 800Mhz eller 1085Mhz i DDR II.

Mvh
Sam

AMD FX-8120 CPU, MSI 990FXA-GD65, Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,G.Skill 2x4GB Sniper pc-14900/1866Mhz ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Samsung 830 128GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, Cougar CM700W PSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, win 8.1 64 bit.

Tilsvarende tråde

Seneste tests og artikler

0

Thermaltake Versa H23

Når man hører navnet Thermalta
Læs Mere

0

ASRock X99X Fatal1ty Killer vs. X99 Extreme6

Så er tiden endnu engang komme
Læs Mere

0

Razer Blackwidow Ultimate Chroma

Det er en god tid at være hard
Læs Mere

0

Antec ISK600M - Microtower

Hvis du ikke er til de store k
Læs Mere
Seneste nyheder

1

Playstation 4 salget runder 14 millioner

Sony fortæller at deres Playst
Læs Mere

0

Apple iOS 8.1.1 viser flere forbedringer

Med lanceringen af iOS 8 kom A
Læs Mere

0

Android Lollipop kom ikke til HTC One M7 og M7 Google Pley Edition

Mo Versi, chef for Product Man
Læs Mere

0

Acer er klar med ny 27 tommer G-Sync gamer skærm

Acer har lanceret en ny 27 tom
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.