Nyt bundkort til Ivy

  • Hvis kun køber med det formål at bruge den til Ivy Bridge, så vil jeg anbefale dig at vente, til de medfølgende chipssæt også er frigivet.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Det kan de skam også godt. Anbefaler dig bare at vente. Det kan jo være de kan klare det bedre - hvem ved. Og hvis du alligevel ikke skal bruge bundkortet før Ivy bridge er her, så spare du jo helt sikkert penge på at vente, da det kan være de nuværrende bundkort falder i pris ;-)

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • alså hvis du venter på Ivy Bridge vil jeg sige du ligeså godt os ka vente på Intel Z77 som er det officelle chipset til Ivy Bridge.


    Google lidt så kommer der nogle Z77 boards frem de er bare ik frigivet endnu og blir de os først når Ivy Bridge kommer.


    plus Intel Z77 blir os det først chipset som officielt understøtter USB 3.0 fra selve Intel chippen.

  • alså hvis du venter på Ivy Bridge vil jeg sige du ligeså godt os ka vente på Intel Z77 som er det officelle chipset til Ivy Bridge.


    Google lidt så kommer der nogle Z77 boards frem de er bare ik frigivet endnu og blir de os først når Ivy Bridge kommer.


    plus Intel Z77 blir os det først chipset som officielt understøtter USB 3.0 fra selve Intel chippen.

    Okay lækkert nok :D jamen det vil jeg gøre så ;)

  • plus Intel Z77 blir os det først chipset som officielt understøtter USB 3.0 fra selve Intel chippen.

    Hvad vil det betyde i praksis? USB3 support ved Boot uden drivere? :|

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Hvad vil det betyde i praksis? USB3 support ved Boot uden drivere? :|


    vil jeg tro, den blir ihvertifald efter hva jeg har læst integreret i Z77 chipsettet så om det gir mulighed for det vil jeg da tro, ellers ska vi sige det er en omner fra Intels side? ;)