iPod Touch Vs samsung, galaxy tab 5.0

  • Hej Tweak


    Jeg står og skal bruge en enhed/fjernbetjening til at styre min NAS, Boxeebox og et Sonos System.


    Mit valg står pt imellem Galaxy tab 5.0 og en iPod Touch de fåes til ca samme pris brugt.


    Jeg hælder selv mest til Samsungs tab da det giver en større skærm + andriod. Men hvad siger I andre kloge mennesker til det?

  • Hmm.. Altså der er vel fordele og ulemper ved begge ting. Med umiddelbart ville jeg helst styre min boxee box med en Ipod Touch, her er det vel mere meningen at man bruger fjernsynet rent visuelt, og bare styre navigationen med ipod.


    Ved Sonos kunne jeg forestille mig det kunne være lækkert med Tab'en da man her lettere vil kunne se alle sine sange / kunstnere / covers osv. Denne ekstra plads vil specielt være værdifuld når man skal oprette playlister osv.


    Mht. til NAS her ville jeg også mene den ekstra plads på tab ville være dejlig når der eksempelvis skal vises billeder osv frem.


    Det er bare min overvejelser. Håber du kan bruge dem :)

  • Mange tak for dine inputs.


    De virker meget velovervejet og ikke så farvet som dem jeg har fået på andre sider :)


    Tror det bliver tab'en så skal jeg bare finde en til en god pris.