fladskærm som delvist pc skærm og til tv

  • http://www.p4c.philips.com/fil…32pfl5604h_12_pss_aen.pdf
    jeg har måske overvejet at købe sådan en her (som jeg har fundet brugt).
    den har 5ms response time, 60hz opfrisk hastighed og full hd hvilket umiddelbart skulle være godt nok. jeg er ikke så krævende og når jeg tænker philips er det ganske udmærket(mit 15 år gamle billedrør kører ihvertfald stadig ^^ ).


    jeg vil gerne måske spille spil på det og se fjernsyn(selfølgelig)


    jeg vil egentlig bare gerne vide om der er folk som har erfaring med den slags fjernsyn da jeg ikke selv har et fladskærm og ærlig talt mine kammerater med fladskærm har bare købt det billigste de kunne finde så de har umiddelbart ikke nogle gode specifikationer(hd ready er det eneste værd at nævne).
    ps det bliver med en bærbar så det er måske ikke lige full hd opløsning spillende kommer til at køre på.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • her er det afgjort min 10" bærbare der sætter grænsen, da den kun kan køre det ud i 800*600, så et alm fladskærms tv med full hd kan sikkert fint bruges til formålet...phillips fx er ikke ret dyre....til gaming bruger jeg stadig min gamle pc, med en ordentlig asus fladskærm...til kommende spil skal den dog snart have et nyt gfx, men til fjernstyring af medie og browsing, kan jeg da klart anbefale bare at sætte tvet til, og tænde for logitech K400 og anlægget og ellers bare styre alt fra sofaen. :D

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg har heller ikke oplevet andet end at det virker fint at bruge TV som skærm til computer. Har brugt mit gamle TV som skærm til mediecenter og angående spil, så kører et TV jo fint spil fra PS3 og Xbox fx.


    PS. Det faktisk min mening, selv om jeg også har en skærm til salg du vil kunne bruge :P link

  • nu har jeg jo så lige i mellemtiden købt en ps3 så nu skal jeg da helt klart have en fladskærm. men et budget på 1000 giver ikke meget fladskærm! ses på dba og GogG! ^^


    må meget gerne lige give mig et pej hvis i finder nogen som har et billigt fladskærm!

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb