Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 15. februar 2012, 16:23

Halløj.

Jeg har lige tjent lidt penge her på det sidste, og vil derfor gerne have et nyt kabinet, da det gamle tager alt for meget støv ind.

Jeg har dette build:

Corsair CMPSU-650TXEU
MSI 770-C45
Samsung 500 GB
Corsair Cooling Hydro H50 CPU Cooler
AMD Phenom II X4 945
Corsair TW3X4G1333C9 2x2048MB

Jeg har kigget lidt på disse kabinetter:
Cooler Master Silencio 550
Fractal Design Define R3

Det jeg går efter er, at det skal være støjsvagt, og så skal det samtidig have støvfilter, da jeg bor et sted, hvor der er meget støv. Og jeg rydder heller ikke særlig tit op :D
Hvis der er et andet som rammer mine krav godt, vil jeg meget gerne høre dem, da jeg aldrig rigtig har været på jagt efter et kabinet :D

På forhånd tak :)

2

onsdag, 15. februar 2012, 17:09

Da jeg kiggede på kabinetter var det også de to du har fundet jeg fandt frem til. Jeg tror et af dem er det bedste valg.
Jeg valgte selv fractal design, og det er super.

3

onsdag, 15. februar 2012, 17:17

Okay, jeg tror også lidt det er det jeg går efter. Havde du svært ved at gemme kablerne ?

4

onsdag, 15. februar 2012, 17:50

Af de to kan jeg anbefale Fractal Define R3! Silencio fra CM er desværre lige en kende for billigt lavet, så det føles ikke helt så gennemført som Define R3.

R3 har dog også nogle minusser - fødderne man tror der er af metal og silikone er faktisk plastik; Ja hvad gør man ikke for at spare på udgiften ved at bygge et kabinet.

Antec har jo også lanceret deres P280 som er forsætteren til P180 serien.

http://www.antec.com/Believe_it/product.…NzA0NTA0&lan=us
http://www.pricerunner.dk/pl/186-2760707…mmenlign-Priser
http://www.silentpcreview.com/Antec_P280

5

onsdag, 15. februar 2012, 18:19

Den ser også meget god ud. Det ser ud til på videoerne jeg har set, at man nemt kan gemme kablerne, og det er jo dejligt :D Jeg vil lige se lidt mere på det før jeg bestemmer mig ;)

Seneste tests og artikler

0

Fjernstyrede gadgets - Hubsan X4 og Logicom Spy-C

Det er en lidt spændende anmel
Læs Mere

0

Synology DS215j NAS

For et stykke tid siden så vi
Læs Mere

0

Creative SoundBlaster Roar SR20

Vi har her på Tweak.dk efterhå
Læs Mere

0

Tesoro Lobera samt Lobera Supreme

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny Phanteks TC14S CPU køler

Phanteks er kommet med flere n
Læs Mere

33

Minecraft MADPACK Konkurrence med masser af præmier

Tweak.dk har sammen med surene
Læs Mere

0

Sig farvel til Google på din iOS enhed

Rygterne vil, at Microsoft og
Læs Mere

0

Oplad din smartphone på bare 30 sekunder

Træt af at sjat lade din telef
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.