Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 7. februar 2012, 22:51

Jeg køber to Asus 8800 GTX på nettet. Jeg får af vide de begge virker fint. Men sælger har haft problemer med at få SLI til at virke.
Men da jeg får det hjem virker det ene overhovedet ikke.

Der har været vist været en kortslutning på kortet. For da jeg fik det lugtede det lidt af kortslutning.
Og der kommer BSOD og driveren holder op med at svarer osv.

Mit spørgsmål er nu:
Hvad kan jeg tillade mig? Jeg har ikke rigtig købt noget på nettet brugt som ikke har virket da jeg fik det.

Nævner ingen navne, da det ikke ville være fair.

(Smid gerne denne tråd under ind et andet forum hvis den ikke ligger rigtigt)

EDIT: Det skal siges de er sendt og ikke afhentet!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "chrizl" (07.02.2012, 22:58) med følgende begrundelse: Glemte lige noget :P

2

onsdag, 8. februar 2012, 01:57

Prøv at ringe eller skrive til vedkommende, hvis han er ærlig lader han vel købet gå om på ihvertfald det ene kort.

FX 8350 Win 7
4 x 4096 MB Corsair Vengeance 1866 MHz
GB R9 290X 4 GB Asus Sabertooth 990 Fx
240 GB Samsung 840 SSD 1 TB Hitachi 750 GB Samsung F1

LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
Samsung S23A700D Fractal R4
Steelseries Apex, G602 mus, osv
.

3

onsdag, 8. februar 2012, 07:27

Ja, udgangspunktet vil være at tage fat i sælger og forklare ham situationen - så kan i altid tage den derfra.

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

4

onsdag, 8. februar 2012, 09:53

Jeg har selv haft solgt 2 stk 8800gts, hvoraf det ene viste sig at vaere defekt. Koeber fik selvfoelgelig pengene igen. Det samme gjorde jeg, da jeg koebte et GTX480, der viste sig at vaere defekt. Du kontakter saelger og hoerer om ikke handelenpaa det ene kan gaa tilgage, hvilket det burde, naar SLI ikke virkede, hvilket antyderat problemet var opstaaet foer du fik dem ind ad doeren.

AsRock Z77 Extreme4-M - i7-2600K - 16gb DDR3 1600mhz - 2x HD7950 TwinFrozr Crossfire - Custom Water Cooling - Samsung 830 256GB - Silverstone Temjin TJ08-E - TT Toughpower 875w - HP ZR24w - MadCats R.A.T. 7 - Logitech Illuminated

5

onsdag, 8. februar 2012, 22:06

Det er bare noget skidt da jeg jo skal betale forsendelsen tilbage til sælger. Og det er stortset halvdelen af prisen jeg har givet for dem. :S

Jeg er i øjeblikket i "mono"/dialog med Asus for at høre om der måske var noget at gøre. Det er jo et ret gammelt kort. Men det ville være nemmest hvis det kunne lade sig gøre at klare det der igennem :)
Venter lige og ser.. :) Det ville være nemmest for både sælger og mig :)

6

onsdag, 8. februar 2012, 23:12

det ville jo kun være fair hvis han betaler fragten? det er jo ham der har sendt noget der ikke virker?

7

torsdag, 9. februar 2012, 07:42

Venter lige og ser.. :) Det ville være nemmest for både sælger og mig :)
Lad være med at vente. Hvis der var noget galt med kortet ved modtagelse skal du som minimum giver sælger besked! Det nytter ikke hvis du selv roder med det i 2-3uger for derefter at kræve pengene tilbage. Hvis jeg var sælger ville jeg nok stejle en anelse hvis jeg først fik besked efter så lang tid.

Det kan være en ide at prøve ASUS, men giv nu sælger besked om hvad der foregår - hvis du vil have ordentlig behandling af sælger må du også selv ud af starthullerne den anden vej.

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

Seneste tests og artikler

1

Silverstone Raven RV05

Så er tiden kommet til, at vi
Læs Mere

0

Cooltek W1 - Window Black

De sidste par kabinetter, vi h
Læs Mere

0

BitFenix Prodigy M

Vi skal i denne test tage et n
Læs Mere

0

ASUS ROG Crossblade Ranger FM2+

ASUS Republic of Gamers er jo
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Her er ASRock X99 Extreme6 LGA 2011 bundkortet

ASRock viser nu deres X99 Extr
Læs Mere

1

AMD er på vej med to nye FX processorer

AMD forbereder to ny FX serie
Læs Mere

0

ASUS Essence III har fået en EISA European USB DAC 2014-2015 Award

ASUS har i dag annonceret at d
Læs Mere

0

Ny ASUS RT-AC87U AC2400 Dual-Band Gigabit Wireless Router

ASUS har annonceret RT-AC87U,
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.