Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 2. februar 2012, 19:13

Hey Tweakers,

Jeg mangler et Crossfire kabel til min computer. Det skal gerne kunne nå over 1 PCI slot.

Grunden til at jeg foretrækker den løsning er at 2 kort i naboslots blokerer hinandens køling, da de hver optager 2 slots i computeren.

Jeg kan godt køre sådan som det er nu, men jeg vil ikke risikere at presse kortene da 3mm plads mellem kortene ikke er nok.

Har i nogen idé om hvor jeg kan få fat i en?

PS. Hvordan logger jeg iøvrigt ind? Login knappen er forsvundet.

2

torsdag, 2. februar 2012, 19:15

Utroligt... så dukkede den pludseligt op. Har surfet rundt for at finde den i 10 min.

3

torsdag, 2. februar 2012, 19:17

HEr er der noget: http://www.ebay.co.uk/itm/AMD-ATI-Crossf…a#ht_500wt_1156

Ellers så spørg efter det herinde. Nogen gange ligger folk inde med det :D

Asus G751JY - i7-4710HQ - 16gb DDR3 - GTX 980M 4GB - Crucial MX100 512GB - 17.3" IPS Full HD - Logitech G602

4

torsdag, 2. februar 2012, 19:46

Tak ^^

Så er det bare at vente på at min paypal konto låses op. Et eller andet bøvl med at de var i tvivl om at nogen havde fået adgang til den. No shit, det var mig ^^

5

fredag, 3. februar 2012, 03:38

komplett, har den

link

Mvh
Sam

AMD FX-8120 CPU, MSI 990FXA-GD65, Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,G.Skill 2x4GB Sniper pc-14900/1866Mhz ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Samsung 830 128GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, Cougar CM700W PSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, win 8.1 64 bit.

6

fredag, 3. februar 2012, 04:16

komplett, har den

link

Mvh
Sam
Mange tak, er bestilt. :9xo

Seneste tests og artikler

0

Synology DS215j NAS

For et stykke tid siden så vi
Læs Mere

0

Creative SoundBlaster Roar SR20

Vi har her på Tweak.dk efterhå
Læs Mere

0

Tesoro Lobera samt Lobera Supreme

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere

7

Fractal Design Define R5 Midi Tower

Sæt jer godt til rette, for Tw
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny Phanteks TC14S CPU køler

Phanteks er kommet med flere n
Læs Mere

32

Minecraft MADPACK Konkurrence med masser af præmier

Tweak.dk har sammen med surene
Læs Mere

0

Sig farvel til Google på din iOS enhed

Rygterne vil, at Microsoft og
Læs Mere

0

Oplad din smartphone på bare 30 sekunder

Træt af at sjat lade din telef
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.