Skærmdriveren stoppede med at fungere og er genoprettet

  • Hey
    Jeg fik denne besked i dag. Hvad sker der for det?
    Sad og surfede ganske almindeligt på nettet, da alt gik i hak. Herefter gik skærmen i sort, kom igen - stadig i hak. Og det blev den ved med indtil ovenstående besked blev vist, hvorefter den gik i sort og alt var normalt.
    Herefter var en ny Chrome åbnet, samt skype og word - vil dog godt vedkende mig at jeg klikkede lidt omkring, da det skete.


    Er der nogen, der har oplevet lignende?


    Hardware står i signatur og jeg kører med Catalyst 11.12 driver.


    /DMT

  • Jeg har fået den besked nogle gange før osse.
    Problemet er bare, at det sker for mange forskellige grunde, så at finde den bestemte årsag er mere held end egentlig fejlfinding.


    Som du har været ude for, har jeg osse prøvet ved opdatering af browseren og netop gav den besked.


    Det kan osse være pga. at driveren selv søger efter opdateringer hvilket du kan ændre i kontrolpanelet ellers gør den det af sigselv ca. 1 gang hver uge.


    Nogle gange sker det fordi bufferen er fuld og ikke bliver tømt hurtigt nok hvilket nok sker mest ved spil brug hvor der sker en masse hurtigt efter hinanden, så driveren ikke kan følge med og skabe den plads der skal til med den tid som er tilrådighed.


    Det er ikke noget du skal bekymre dig om, men du kan lige kigge efter i dine indstillinger i kontrolpanelet for se efter, om der sket ændringer hvis du kører custom indstillinger.
    Det har jeg været ude for at skulle, for at få alt til at passe igen.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Super! Det er jeg glad for at høre.


    Men kører lige en Passmark Burn in test - kunne se på andre hjemmesider, at folk foreslår det.


    Men tak for hjælpen! :rules: