God elektronik forretning online?

  • God eftermiddag Tweak.


    Nu er der jo så mange kloge og velvidende hoveder herinde, så tænkte at det måtte i da vide.
    Jeg søger en (gerne flere) elektronik forretning online som sælger ledning, knapper krympeflex loddekolber og alt sådan noget grej online. Gerne med et rigtigt stort udvalg.
    (Ikke fordi jeg nettop står og mangler nettop de ting jeg skrev. Det var mere for at give et billede af den type butik jeg søger)


    Jeg er nemlig træt af altid at skulle ned i 3 forskellige byggemarkeder for at finde det jeg søger.
    Biltema har fx. rigtig mange ting, men det er ofte i lidt basis kvalitet. Jeg savner lidt et sted som har nogle rigtig lækre ting. Jeg ville også sætte pris på hvis i havde noget erfaring med stedet, så jeg ikke ender med at stå med håret i postkassen.


    Mvh Buen

  • https://www.elextra.dk eller, brinck, som den engang hed har en masse forskellige ting inklusiv det du skrev.
    Jeg har handlet hos dem nogle gange for et par år tilbage og jeg har kun hørt godt om dem siden.


    +1


    Har selv købt en del derfra, dengang det hed Brinck.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Tusind tak, lige netop sådan noget jeg ledte efter.
    Nu er problemet jo så bare at de har alt for meget jeg gerne vil have. :(


    Hvis andre folk i forum land ligger inde med en anden hjemmeside så må i
    endelig gerne komme med et link. Det er jo godt med noget variation.