mulig køb af brugt stationær hjælp anmodes!

  • Jeg kigger på en brugt stationær som jeg tænker på at købe. det jeg gerne vil vide er om bundkortet kan tage sli? det er nemlig ikke meget info jeg får om mobo'et men det er vel en del af asus dyrer serie ikke? og relativ ny den blev vidst udgivet til CES i 2010 så vidt jeg kan google :thumbsup: . desuden er jeg måske lidt bange for det er en skod psu men lad os sige det nu var en "noname" 700w ville den så kunne klare systemet uden sli men med oc på grafik og cpu? ville den kunne klare oc på cpu og 460 i sli uden oc? jeg tager nok ud og kigger på den men hvis jeg skal have den regner jeg med at sli på et tidspunkt :)



    Specs;AMD Phenom II X4 965 Black Edition Oc 4,2 GHZ
    Bundkort, Asus extreme design,
    Ram 4 Gb 1600mhz Corsiar
    Grafikkort GTX 460 1GB Geforce
    Strømforsyning 700watt

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Bed sælgeren om præcis Info på det bunkret der sidder i. Han/hun må vide det. Ud fra hvad du oplyser er det umuligt at, sige ja eller nej til dit første spørgsmål.
    Mht det andet, så vil en no-name 700W PSU sikkert kunne klare OC af en X4 og lidt på et GTX460.
    Under alle omstændigheder ville jeg bede om flere præcise oplysninger før jeg bare overvejede at købe noget (brugt).