• jeg ligger inde med en lille bærbar fra asus (g73JH).
    jeg skal have nogle flere ram og jeg tænker umiddelbart det er 1333 mhz ram og en kort søgning på nettet giver mig også dette resultat. Men! nu kigger jeg lige på CPU-Z ROG og den siger de køre ved 667mhz? er det så bare på idle de køre sådan og trækker op under load? eller har jeg virklig kun 667mhz ram?! for så skal de satme skiftes ud hurtigere end tyndskid når i kummen.



    måske i kunne anbefale nogle ram? :) det skal være en 4 stick da jeg kun har 2 pladser(dog en ekstra hvis man åbner den helt op skal jeg dog ikke ud i) så jeg vil skifte den ene 2gb ud med en 4gb. :)
    og muligvis der er nogle kompatibilitet problemer?/fifs jeg lige skal vide? :)
    når ja tjek også lige billedet :)

  • Du mangler den del af regnestykket hvor man ganger op med 2, og når frem til at du faktisk har 1333Mhz RAM :D

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Du mangler den del af regnestykket hvor man ganger op med 2, og når frem til at du faktisk har 1333Mhz RAM :D

    ahh den burde jeg jo sådan set have regnet ud.. åndsvage matematik! well tak!
    nu har jeg kigget lidt og mine går under navnet pc3-10700 men kan kun finde ram der hedder pc3-10600?? de køre dog ved de 1333mhz men de er jo ikke helt ens? eller hvad ? :o

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb