Nyt headset

  • sikker på du vil have trådløse?
    kvaliteten vil være højest til et "okay" du vil få problemer med interferens da de sikkert køre på 2,4 ghz ligesom alt andet, batteri som skal udskiftes/oplades og blah blah hvad jeg ellers kan finde på.
    man skal op i en 1000 før et trådløst kan måle sig med et okay wired headset. til 500 kan du nok også finde et 5.1 surround sound eller DTS... wired selfølgelig.
    men hvis du vil absolut have trådløs så kig på dem her
    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4281200 jeg ved af erfaring at g35(wired version) er fantastiske og at disse kan næsten det samme dog med lidt nedsat bass og overall lyd kvalitet. har dog set at prismærket er lidt højere end hvad du vil give men tror det kan betale sig
    ellers kig på nogle wired da de giver lidt mere bang for the buck.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • nu er hvad man mener er kvalitet jo individuelt


    men generelt skal man jo give mere for et ok trådløst headset sammenlignet med en der har ledning


    Logitech Wireless Headset F540 tror jeg ikke du går galt i byen med som emilpapis93 også nævner


    de andre du selv nævner er sikkert ganske udmærkede


    Til mobilen har jeg dog ganske dårlige erfaringer med Plantronics

  • Ja allerhelst trådløse, eftersom jeg bor på et kollegie og meget bruger de trådløse høretelefoner når jeg står ude i køkkenet og vasker op, og generelt bare nyder at være fri for den tilhørende ledning.


    Men under alle omstændigheder siger jeg tak for rådene og vil kikke nærmere på dem :)