Keyboard fucker op..

  • Hey.
    Mit keyboard er begyndt at opføre sig underligt. Nogle gange lagger det sån at hvis du feks er igang med at skkkkkkkkkkkkkkkkkkkrive(da shit im talking about) kan det enten stoppe med at virke eller blive ved med at holde den knnnnnnnnnnnnnnnnnnnap(da shit im talking about) inde som jeg trykkede på sidst.
    Det er extremt belastende i spil som feks minecraft hvor maaaaaaaaaaaaaaaaaan(da shit im talking about) står tæt på noget lava, og så fortsætter den bare med at løbe og så brænder man ihjel.. :(



    Det pisser mig af..


    Nogle forslag til hvad fanden man kan gøre ved det?


    (da shit im talking about) = det problem jeg har..

    Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.40GHz
    NVIDIA GeForce 9800 GTX/9800 GTX+
    4GB 800MHz Ram
    Samsung 500GB HD
    19" AGM Monitor

  • Lyder som om der enten er noget "knas" i tastaturet som låser knappen nede, eller at dit tastatur har fået brændt/skadet sine kredsløbsbaner så at de spontant spammer de knapper du trykker.


    Er det et tastatur til en stationær, eller er det et indbygget i en bærbar? Prøvt at skille lortet af forsigtigt og pust det igennem (og kig efter skader) - dog kun hvis garantien er udløbet. Ellers må du snakke med din forhandler. :huh:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Keyboardet er logitech, aner ikk hvad modellen er.
    Computeren er en som er lavet af føniks computer og er ca 3 år gammel. irrelevant?


    Det sker med alle knapper.

    Lyder som om der enten er noget "knas" i tastaturet som låser knappen nede, eller at dit tastatur har fået brændt/skadet sine kredsløbsbaner så at de spontant spammer de knapper du trykker.


    Er det et tastatur til en stationær, eller er det et indbygget i en bærbar? Prøvt at skille lortet af forsigtigt og pust det igennem (og kig efter skader) - dog kun hvis garantien er udløbet. Ellers må du snakke med din forhandler. :huh:

    Knapperne bliver ikk låst nede fysisk, så jeg tror mere at det har noget at gøre med kredsløbsbanerne.
    pPrøver lige at pille knapperne op og så rens lortet..





    ps. Har scannet computeren, og den fandt ikk noget.

    Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.40GHz
    NVIDIA GeForce 9800 GTX/9800 GTX+
    4GB 800MHz Ram
    Samsung 500GB HD
    19" AGM Monitor

  • Har haft problemet med mit tidligere keyboard.. Løsningen var at skifte det ud for mig :S


    Hvis du finder fejlen, så må du endelig skrive det, for så kan det være jeg lige skal kigge det gamle board igennem en gang mere.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • l.øs forbindelse i kredsløb eller ledning kan forårsage lige præcis de symptomer du beskriver, da det meget sandsyligt er et USB keyboard, er det inde i selve keyboardet den er gal (grundet protokollen). Så enten løs forbindelse i kredsløb eller en keyboard controller der fucker.


    Uanset... løsningen hedder nyt keyboard, du skal ikke være bange, de er ikke så dyre :)


    Hvis du gamer og skriver meget, kan jeg med fordel anbefale at gå efter mekaniske tastaturer, de holder mega længe og giver ikke den slags problemer. Af moderne highend tastaturer kan jeg anbefale at gå op i 3-500 krs klassen og få et fornuftigt highend keyboard.
    De billige supermarked keyboards skal man holde sig fra... de holder næppe mere end et års tid.... især ikke hvis man er gamer :)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Har i lang tid brugt usb to keyboard adapter, og for et par uger siden fjernede jeg adapteren og så puttede den i usb'en istedet. Igår kom jeg så i tanke om at det måske kunne være det. Prøvede med adapteren igen, og siden da har jeg ikk haft nogle problemer.



    sån en her.
    [Blocked Image: http://shop.acquirepc.com/image/USB-PS2.jpg]

    Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.40GHz
    NVIDIA GeForce 9800 GTX/9800 GTX+
    4GB 800MHz Ram
    Samsung 500GB HD
    19" AGM Monitor

  • Har i lang tid brugt usb to keyboard adapter, og for et par uger siden fjernede jeg adapteren og så puttede den i usb'en istedet. Igår kom jeg så i tanke om at det måske kunne være det. Prøvede med adapteren igen, og siden da har jeg ikk haft nogle problemer.

    :9xo



    men alligevel underligt at det ikke virkede når det var tilsluttet USB