Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 13. december 2011, 16:46

Hey.
Mit keyboard er begyndt at opføre sig underligt. Nogle gange lagger det sån at hvis du feks er igang med at skkkkkkkkkkkkkkkkkkkrive(da shit im talking about) kan det enten stoppe med at virke eller blive ved med at holde den knnnnnnnnnnnnnnnnnnnap(da shit im talking about) inde som jeg trykkede på sidst.
Det er extremt belastende i spil som feks minecraft hvor maaaaaaaaaaaaaaaaaan(da shit im talking about) står tæt på noget lava, og så fortsætter den bare med at løbe og så brænder man ihjel.. :(

Det pisser mig af..

Nogle forslag til hvad fanden man kan gøre ved det?

(da shit im talking about) = det problem jeg har..

2

tirsdag, 13. december 2011, 17:57

hvad for en computer har du?

og hvad keyboard?

sker det med alle knapper?

3

tirsdag, 13. december 2011, 18:34

Lyder som om der enten er noget "knas" i tastaturet som låser knappen nede, eller at dit tastatur har fået brændt/skadet sine kredsløbsbaner så at de spontant spammer de knapper du trykker.

Er det et tastatur til en stationær, eller er det et indbygget i en bærbar? Prøvt at skille lortet af forsigtigt og pust det igennem (og kig efter skader) - dog kun hvis garantien er udløbet. Ellers må du snakke med din forhandler. :huh:

4

tirsdag, 13. december 2011, 19:20

hvad for en computer har du?

og hvad keyboard?

sker det med alle knapper?
Keyboardet er logitech, aner ikk hvad modellen er.
Computeren er en som er lavet af føniks computer og er ca 3 år gammel. irrelevant?

Det sker med alle knapper.
Lyder som om der enten er noget "knas" i tastaturet som låser knappen nede, eller at dit tastatur har fået brændt/skadet sine kredsløbsbaner så at de spontant spammer de knapper du trykker.

Er det et tastatur til en stationær, eller er det et indbygget i en bærbar? Prøvt at skille lortet af forsigtigt og pust det igennem (og kig efter skader) - dog kun hvis garantien er udløbet. Ellers må du snakke med din forhandler. :huh:
Knapperne bliver ikk låst nede fysisk, så jeg tror mere at det har noget at gøre med kredsløbsbanerne.
pPrøver lige at pille knapperne op og så rens lortet..

ps. Har scannet computeren, og den fandt ikk noget.

5

tirsdag, 13. december 2011, 21:32

Har haft problemet med mit tidligere keyboard.. Løsningen var at skifte det ud for mig :S

Hvis du finder fejlen, så må du endelig skrive det, for så kan det være jeg lige skal kigge det gamle board igennem en gang mere.

Asus G751JY - i7-4710HQ - 16gb DDR3 - GTX 980M 4GB - Crucial MX100 512GB - 17.3" IPS Full HD - Logitech G602

6

tirsdag, 13. december 2011, 22:56

l.øs forbindelse i kredsløb eller ledning kan forårsage lige præcis de symptomer du beskriver, da det meget sandsyligt er et USB keyboard, er det inde i selve keyboardet den er gal (grundet protokollen). Så enten løs forbindelse i kredsløb eller en keyboard controller der fucker.

Uanset... løsningen hedder nyt keyboard, du skal ikke være bange, de er ikke så dyre :)

Hvis du gamer og skriver meget, kan jeg med fordel anbefale at gå efter mekaniske tastaturer, de holder mega længe og giver ikke den slags problemer. Af moderne highend tastaturer kan jeg anbefale at gå op i 3-500 krs klassen og få et fornuftigt highend keyboard.
De billige supermarked keyboards skal man holde sig fra... de holder næppe mere end et års tid.... især ikke hvis man er gamer :)

7

lørdag, 17. december 2011, 19:39

Har i lang tid brugt usb to keyboard adapter, og for et par uger siden fjernede jeg adapteren og så puttede den i usb'en istedet. Igår kom jeg så i tanke om at det måske kunne være det. Prøvede med adapteren igen, og siden da har jeg ikk haft nogle problemer.

sån en her.

8

lørdag, 17. december 2011, 19:42

Har i lang tid brugt usb to keyboard adapter, og for et par uger siden fjernede jeg adapteren og så puttede den i usb'en istedet. Igår kom jeg så i tanke om at det måske kunne være det. Prøvede med adapteren igen, og siden da har jeg ikk haft nogle problemer.
:9xo

men alligevel underligt at det ikke virkede når det var tilsluttet USB

9

lørdag, 17. december 2011, 19:46

måske noget med at den ikke usb 2.0? :D

Tilsvarende tråde

Benyttede tags

keyboard

AMD A8-7600 APU

Så er AMD's seneste A8 APU endt på Tweak.dk redaktionen, og vi vil derfor stolt præsentere jer for vores test
Læs Mere

LC-Power Gaming 930W Kabinet

LC-Power har tilsendt os på Tweak.dk et af deres nye kabinetter i deres Gaming-serie. Dette hvide miditower ka
Læs Mere

Antec ISK310-150 micro tower

Står du og skal til at bygge dig en lille kontorcomputer, eller måske skal der et nyt kabinet til computeren v
Læs Mere

Thermaltake Commander FT Fan Controller

Hvis man har installeret et vildt custom vandloop i sin computer, kan det være ganske nyttigt at være i stand
Læs Mere

Logitech MX Master

Vi skal i denne test tage et kig på Logitechs nye flagskib af en mus ved navn MX Master. Der er tale om en mus
Læs Mere

Gigabyte Z170X-Gaming 7

Vi har denne gang vendt næsen mod Gigabyte, når vi endnu engang kaster os ud i en test af endnu et Z170 bundko
Læs Mere

be quiet! Dark Power Pro 1000 W PSU

Så er Tweak.dk tilbage med endnu en anmeldelse. Denne gang skal vi kigge på et kraftværk af en strømforsyning
Læs Mere

NZXT S340 Special Edition

Denne test vil for de fleste trofaste Tweak læsere virke lidt som et deja-vu, da vi skal kigge på et kabinet,
Læs Mere

Flere end 250.000 iPhones ramt af sikkerhedsbrud

Der er sket et bemærkelsesværdigt stort sikkerhedsbrud i Apples iPhone, der har medført, at flere end 250.000
Læs Mere

Lian Li laver vildt og ultra lille gaming kabinet

Der er ingen tvivl om, at der i øjeblikket foregår en trend med, at vores computerkabinetter skal være så små
Læs Mere

Alienware opdaterer X51 serien med Skylake

Så er der godt nyt til de af jer, der er helt vilde med Dells gamingserie af Alienware computere, og i særdele
Læs Mere

Nye grafikkort drivere ude fra NVIDIA og AMD

De to store spillere på grafikkortmarkedet, NVIDIA og AMD, har netop udgivet nye drivere, der begge skulle vær
Læs Mere

NETGEAR præsenterer vild 10 Gbit switch med 28 porte

Er du indehaver af en lille eller mellemstor virksomhed, eller skal dit hjemmenetværk være bare den smule bedr
Læs Mere

Markus 'Notch' Persson mærker ensomheden efter Mojang salg

Måske ringer navnet Markus Persson alias Notch ikke som sådan nogen klokke, men siger vi Mojang og måske Minec
Læs Mere

Det får du ud af at opgradere til Windows 10

AVG, som vi kender som udviklere af sikkerhedsløsninger til computeren, har lavet en side-by-side sammenlignin
Læs Mere

Sådan forløb mandagen hos Team Tweak

Team Tweak startede ugen med et brag på Twitch, hvor stort set alle vores streamers var i gang med en masse fo
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.