Wifi-signalet pludselig svagt.

  • Hej.


    Jeg er i en meget uheldig situation lige nu. Siden i går gik wifi signalet længere ned. Jeg plejer normalt at have en signalstyrke på god eller rigtig god, men i dag og i går var den på ringe.


    Jeg ved at der ikke er noget galt med selve bærbaren fordi når jeg bruger andre bærbare, så er signalet lige så dårligt.


    Jo tættere jeg er på routeren jo bedre er signalet, det siger sig selv. Problemet ligger i at jeg altid har siddet samme sted, altså i mit værelse og der har signalet hele tiden været god og nu er den ringe. Der er ikke blevet pillet ved noget eller ændret på noget, så jeg ved ikke hvad problemet kan være.


    Ekstra info:


    Routeren er fra netgear.

  • Det kan være fordi en nabo lige har sat et trådløst netværk op der kører på samme kanal som dit.


    Hent inSSIDer og se hvor der er ledigt plads hos dig, og skift så kanalen på din router så den ligger i et ledigt område.


    /ask

  • Det kan være fordi en nabo lige har sat et trådløst netværk op der kører på samme kanal som dit.


    Hent inSSIDer og se hvor der er ledigt plads hos dig, og skift så kanalen på din router så den ligger i et ledigt område.


    /ask
    Jeg gjorde som du skrev, men signalet er desværre stadig lavt.