• Af de 4 du har fundet der ville jeg selv hælde til m4 eller samsung.


    m4 bliver tit anbefalet når folk skal lede efter SSD. Og der er en masse ros på nettet om den.


    og er slet ikke i nærheden af at have ligeså mange fejl som der har været på SF. Derfor er jeg stadig mere tryg ved marvells controller overfor sandforce. Selvom Sandforce er blevet updateret en del hen af vejen.


    Det sker stadig at man kan få en SSD der er meget ustabil.


    Ellers kan du også prøve at tjekke den nyere SSD fra corsair Performance pro series. Da de er gået tilbage til Marvel controller.


    Eller kan du prøve at se lidt i min gamle tråd om du bliver klogere "Valg af SSD. min 120gb"

  • Jeg vil sige at jeg lige nu hælder mest til m4 og samsung.. pga. de ikke kører med sf


    Du siger at mellem dem jeg har fundet.. Vil det så sige at du ville foretrække en helt anden?, Hvilken og hvorfor`?


    Og på papiret er den der samsung, bedst men ved du hvilken der er bedst i realiteten? Og hvilken ville du foretrække?


    Sry for de mange spørgsmål :p

  • Måske fik jeg formuleret mig lidt forvirrende, men ville som sagt også fortrække at vælge m4, samsung eller den corsair jeg nævnte da de ikke bruger SF.




    Omkring m4 og den der samsung tror jeg ikke at du ville kunne mærke en stor forskel i deres ydelse bare husk at updatere firmware hvis den ikke kommer med den nyeste.



    Men lige hvilken du skal vælge kan jeg dog ikke svarer på.

  • Samsung 830 kommer med monterings ramme, Norton Ghost 15, div. software og selvfølgelig nyeste firmware 8)


    Den kan købes her: http://computersalg.dk/produkt…Series-MZ7PC128N-Solid-st# fragtfrit :9xo og med god service.

    R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

    LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .