Bsod hjælp tak.

  • Jeg fik en bsod her ved til morgen efter som jeg havde spillet batman arkham city og ville lukke spillet ned.


    min pc består af :


    Asus Maximus Extreme-z [Bios 0902]


    Intel I7 2700k 3,5 Ghz [Kølet af Arctic Cooling Freezer XTREME Rev. 2]


    16 Gb Ddr 3 Ram


    2 Stk Xfx 6990 4gb [Catalyst 11.11b performance driver]


    Silverstone St 1500W Psu


    2x WD raptor 600gb [Raid 0]


    3x 1500 Gb [Lager]


    1 x Dvd nec Drænder 16x




    linker lige et billed hvor fejlen beskrives af bluescrenview...


    Har lige tested med memtest+ v4.20 ingen fejl...


    har en lille mistanke om det er de grafik drivere...eller spillet fordi det er så nyt.


    kan i hjælpe mig.

  • her fik det til at ligne dit, har taget et nyt screenshot af det.
    Det ser ud til det er mine grafik drivere der laver bsod'en :(


    Ja det indikerer det billede du linkede i din første post også, atikmdag.sys er (som man måske kan se ud fra navnet) en del af din grafik driver.
    Men... når det er grafikdriveren der fejler kan det også være en hardware fejl, f.eks. at dit grafikkort bliver for varmt.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • tja har 2x 6990 i og kørte uden crossfire slået til, så grafik kortet var oppe¨på 80 grader, hvilket ikke er for varmt, de kan jo klare over 95 som jeg har set mange test hvor kortet bliver 95 uden at det skader kortet, de skriver endda det er meget normal med 80-95 grader i benchmarks for sådan et kort.
    Desuden så ingen artifacts...så tvivler på det er det der er problemet, tror mere på det er spillet og den performance driver fra ati der volder problemer.

  • har du prøvet deres nyeste driver 11.11b?


    http://www.techpowerup.com/155…nce-Driver-In-A-Week.html


    Elder Scrolls Skyrim

    • New in Catalyst 11.11b: Delivers AMD CrossFire performance scaling for AMD Radeon HD 6000 Serieso AMD Radeon HD 5000 CrossFire support will be supported soon in an updated driver

    Assassin’s Creed: Revelations

    • New in Catalyst 11.11b: Delivers AMD CrossFire performance scaling

    om den lige gør mere står der ik, men man ved aldrig ^^;