6950 går i sort?

  • Har et XFX 6950 1GB kort som jeg lige har skiftet til for et par uger siden.


    Mit problem er at jeg lige har installeret COD: MW3 og lige så snart jeg starter det op går der 5 sek og så går skærmen i sort. Og det er hver gang.



    Der er ingen problemer i BF3 eller andre spil.



    Til at starte med havde problemer med at den bare gik i sort ved almindelig brug på skrivebordet eller ved browsning. Men så tog jeg kortet ud og satte det i igen og skiftede også til den anden displayport og så forsvandt problemet. Men nu kommer det altså igen når jeg prøver at spille MW3.


    Har prøvet at slette driveren og installere den igen. 8o :S

  • Mit system er :


    Intel Q8300 Core 2 Quad 2.5Ghz


    8GB DDR2 Ram


    Ukendt motherboard


    750W 60A Cooler Master PSU


    XFX 6950 1GB Grafikkort



    Mener driveren hed 11.10 men jeg hentede den direkte fra amd's hjemmeside og det stod som den nyeste driver. Mener ihvertfald den var udgivet den 25.10-11 den driver jeg hentede.

  • din psu ser ud til at sagtens skulle kunne trække det, har du prøvet forskellige drivere???


    Der er lige kommet cata 11.11...driver er for det meste problemet...


    det kan også være defect kort...men synes du skulle prøve andre drivere først..


    du har vel huske at fjerne de gamle drivere først inden du installere dit nye kort?


    brug f.esk drivercleaner, eller andre for ast fjerne rester af de gamle drivere.


    formaterede du efter det blev sat i for så er gamle drivere ikke problemet.

  • Jeg har fjernet de andre drivere osv først ja.
    Jeg kan ikke bruge dit link til så meget da jeg ikke aner hvor spil mappen er. Spillet bliver jo installeret gennem steam.
    Jeg har kunne finde en mappe under steam der hedder Modern Warfare 3 men den indeholder ikke den fil han skriver om.

  • Du skal finde hvor Steam er installeret - oftest
    C:\programmer (eller programmer (x86))


    Herefter \Steam\steamapps\common


    På min ser det sådan her ud fordi jeg har valgt at installere Steam i mappen games i stedet for default:
    C:\Games\Steam\steamapps\common - heri er alle dine spilmapper

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Renneger : Mange tak. Men fandt den mappe igår men kan ikke finde den fil der bliver hentydet til som skal slettes...



    Det skal lige siges at når den går i sort så forsvinder skærmbillede først så skærmen er helt sort ... 2-3 sekunder efter forsvinder lyden så.


    Derefter kan jeg intet andet end bare at genstarte PC'en.