g73 maks temp 96!

  • hey nu sidder jeg her veltilfreds med min g73 :) men! den idler ved 65 grader og har været på 96. Det var til lan i lille rum(stalker call of pripyat alt på max) så meget varmt og været tændt i minimum 10 timer. men det er jo stadig ikke acceptabelt mit spørgsmål er så om jeg skulle købe en såkaldt gas duster(canned air) og prøve at puste det ud kan det betale sig eller skal jeg virklig åbne den helt op? det er noget af det sidste jeg har lyst til men har overvejet det.


    hvad syntes i ? hvis i har andre foreslag kom gerne med det :) kan man muligvis få det gjort i en butik for en mindre sum og uden at tabe garenti?

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Jeg har en af de dåser du godt kan låne :P
    Men ellers er det jo bare at skille den ad og så lige rense det du kan?


    Er næsten 100% på at reklamationsretten ikke forsvinder af det, hvis der er nogle klistermærker der siger "Warranty void if removed" så vil jeg måske lade være, men med de klistermærker menes der den garanti du får fra producenten, ikke reklamationsret.
    Du skal selvfølgelig også lade være med at ødelægge den, da reklamationsret ikke dækker ved skader du selv laver :)


    /edit
    Men hvordan skulle de finde ud af det alligevel, så længe de ikke har sat klistermærker eller andet på for at kunne se det.

  • det der med at hæve bagenden vil nemlig ikke virke da den suger luft ind i den forreste del af pcen.
    http://www.google.dk/imgres?q=…:429,r:7,s:96&tx=42&ty=96
    undskylder for det latterlig lange link.
    og det er jo ikke alle der lige har en kompressor til rådighed :)


    de kan jo let se om der er skruet på skruerne de er jo sorte og man fjerner lidt af malingen når man bruger dem? ;) men ellers er der jo 8 måneder til at reklamations retten ryger til den tid kan vi bare åbne den så :P


    tak for svar.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • jeg har nu købt sådan en luftsprayerdåse og min maks temp i bf3 kom på 74 hvilket er lidt af en ændring :).
    så tak for svar alle sammen er nu fuldt ud tilfreds med mit køb :)

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • G73 suger luft ind fra bunden og ikke foran. Tag et kig på din G73.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------