Nyt tastetur - forslag?

  • Hey.


    Er på udkig efter et nyt tastertur - tænkte på, om der er nogen som kan hjælpe mig lidt.
    Umiddelbart er jeg slået fast mellem 3 forskellige:


    Razer Lycosa gaming keyboard (LINK)
    Razer BlackWidow Ultimate (LINK)
    Logitech G19 (LINK)


    Er der nogen som har erfaringer med disse og som kan sige noget positivt/negativt om dem?
    Og er der nogen som ved noget om et problem som Razer Lycosa har med deres touch panel? Noget om at det vist ikke registere når man trykker på det... evt om det er blevet fixet?


    Mvh.

  • Har selv haft Lycosa og det var bestemt ikke et hit for mig, syntes det er alt for plastik agtigt og så kan jeg slet ikke enes med de flade taster.


    Har en kammi som har G19(har selv G510) og syntes det er et rigtig godt board, i modsætning til hvad mange tror så fylder G19 ikke det store og så føles det langt mere solidt end feks Lycosa.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Næste gang jeg skal vælge et keyboard bliver det - http://www.daskeyboard.com/ et af dem.
    Men kan godt anbefale Logitech Illuminated, kvalitets keyboard som er meget fladt, det eneste negative er at space får en kliklyd efter lidt brug i modsætning til de andre der er mere stille.