• Hi.
    Jeg ligger inde med disse to kort, ved godt at ingen af dem er optimale til battlefield 3 men der er hvad jeg nu engang har..
    Vil så gerne høre hvilket kort der egentlig er bedst og er der overhoved nogle forskel..??


    Det drejer sig om


    MSi: R3870X2 med 1024 mb DDR3 ram, Det køre med Directx 10.1 og shader model 4.1


    MSI: N260GTX med 896 mb DDR3 ram, det køre med fuld Directx 10.0 og shader model 4.0


    Kan ikke se hvor hurtigt de køre på ram og sådan noget..


    Er der nogle som kan hjælpe..??

  • 3870X2 er jo teknisk set 2 kort der er sat sammen, så det vil stadig kunne gøre det ganske godt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • jeg har 3870x2 i min og kan ikke køre bf 3 :D


    men det er nok mest computerens skyld, på fredag eller mandag tester jeg kortet i en ny computer, med ordenligt hardware, så kan jeg lieg smide lidt feedback :)

  • Kanon. Det må du meget gerne, mit 260 kører heller ikke BF3 specielt godt. I multiplayer må jeg spille i low for at få noget ud af det..
    Glæder mit til at høre hvordan det køre på en anden computer...
    Måske du kunne skrive computer spec, på den du afprøver et i, så kan jeg sammenligne med min..