computer slukker random

  • hej jeg har i gennem en lille periode på ca 3uger haft min computer til at køre uden problemer over hovedet
    men da jeg så i går skulle se om den kunne trækker Wow i max hvilket den godt kunne, så slukkede den lige pludselig, så startede jeg den op igen og satte mit grafik ned på det jeg plejer at køre med, men igen lukkede den bare ned, prøvede self nogle gange for at se om det bare skulle være en engangs forestilling men uden held jeg har prøvet med nyt windows og nyt wow men uden held jeg har snævret den ind til at det er i SW dwaft distrect omkring ah at den gør der har ikke været nogle problemer hele dagen mens jeg har spillet på en alt jeg har lvl fra 40 til 50 der her den ikke brokket sig overhovedet


    ps. mens jeg har skrevet det her har den lukket 2 gange ( disse 2 med BSOD ) og har i den forbindelse prøvet med nogle andre ram da dem jeg havde i muligvis ikke havde det for godt pga et lynnedslag..

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • Start med at sætte nogle punktummer. Der er sikkert mange der kunne hjælpe dig, men ikke gider at bruge tid på at læse det igennem, da det er en lang sætning...


    Skriv gerne hvilken fejlkode du får i BSOD'en.
    Hvordan er temps på dit hardware? GFX, CPU, MB?