Hvilken ændringer ville I gøre?

  • var jeg dig vil jeg nok ik tage "Western Digital Caviar® Blue 500GB SATA 6Gb/s (SATA 3.0), 16MB, 7200RPM" el. en Green da de ik er så hurtige til system drev og ja jeg ved hva jeg snakker om har brugt det af flere omgange og sidder selv og blir irretteret over at de er langsome på alle sidder, så vælg en SSD, Samsung F3, Western Digital Black el. en VelociRaptor disk.


    hvis du havde pengene vil jeg købe en SSD til Windows 7 og så ha en VelociRaptor el. Western Digital Black til games da en SSD koster rimelige pengene hvis du ska ha en stor størrelse ^^


    men du kan os prøve at kigge hos topdata.dk de har denne her til ca. 7500kr (uden Windows) men ser nice ud hardware mæssigt: http://topdata.dk/product.asp?product=7559

  • En Black er rigeligt hurtig til at klare det hele, hvis man ikke har lyst til at bruge en stor sum på SSD :P

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H