Ser dette gamer-setup fornuftigt ud?

  • ser oki, ud men hvis du vil oc så evt. tag en Corsair H60 el. noget high-end luft den cooler-master køler vil jeg ik selv bruge så hellere stock køleren ^^

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Japs
    Okay, hvad med PSU'en kan den trække sli og lettere overclock af cpu?


    Kan ikke se om psu'en "understøtter" sli?


    psu'en har SLi logo på klassen ;)


    [Blocked Image: http://www.komplett.dk/img/p/640/6b9343ef-d140-4b11-a632-57f151917185.jpg]


    men tror det kommer jo anpå hva korts du vil SLi er det de to stk GTX 560Ti'er skulle bruge omkring ~300watt så den PSU skulle gerne kunne hold til det da det jo er en Corsair og ik et ukendt kina mærke el. en Energon.

  • argh, syntes ellers jeg havde kigget efter det, men jeg har set stikkene og det ser kun ud til der er 2 * 6, de andre er 8, eller er det mig der misforstår noget ?


    Det kræver 2 * 6 på et enkelt, så skal i alt bruge 4 * 6 pins

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Japs
    argh, syntes ellers jeg havde kigget efter det, men jeg har set stikkene og det ser kun ud til der er 2 * 6, de andre er 8, eller er det mig der misforstår noget ?


    Det kræver 2 * 6 på et enkelt, så skal i alt bruge 4 * 6 pins



    den har "6x 6+2-pin PCIe"


    [Blocked Image: http://techreport.com/r.x/psus-0907/pcie-connectors.jpg]


    min egen Cougar CM700 har selv 2x6pins og 2x6+2pins ;)

  • Den psu er rigtig rigtig god! Den kan sagtens køre sli og det er endda overkill for 2 560ti'er.


    Du skal ikke lade dig narre af corsairs h-serie kølere. Det kan godt være, de er vandkølere, men de er ikke rigtige vandkølesæt, og de er ikke bedre end en ordenlig luftkøler.


    Og lige netop ordenlig er cooler master hyper 212 plus! Det er bestemt den bedste price/performance køler på markedet. Der findes en uofficiel rangliste for kølere alt efter ens budget:
    Stock
    CM hyper 212+
    Noctua nh-d14
    fuld vandkøling


    Så den kan du være helt sikker på er god!


    Dog vil jeg sige, at hvis du vil bruge 10k, ville jeg nok få fat i et noget lidt bedre grafikkort. Allá 570. Den er jo selvfølgelig med ssd, men alligevel..


    Kabinettet er rigtig godt. Det slår nzxt's h2, som er en del dyrere. Et andet bud på kabinet er fractal designs arc midi. Af samme kaliber. Ellers ser det sku fint ud. Måske skal du smide alle tingene ind på edbpriser. Du kan med sikkerhed spare noget dér..